Re: Przystań-Olsztyn ;-) Jak te dziady to robią!

From: a...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Przystań-Olsztyn ;-) Jak te dziady to robią!
Date: 17 Jun 2003 08:20:53 +0200

> Witam po powrocie z weekendu w Olsztynie.
> Znacie restaurację Przystań tamże? Nie dość, że miejsce cudowne, to jeszcze
> żarcie pycha!!!! Co więcej, nie podupadło od zeszłego roku, bo niestety
> często się tak zdarza (odpukać). A na przystawkę każdy dostaje chlebek -
> własnej roboty - z pastą jajeczno-rybną. I tu moje pytanie - do tych, co
> może mieli tę przyjemność. Może udało Wam się wyciagnać od nich coś o tej
> paście? Bo jak robię w domu, to nie to samo. Tyz dobra, ale... Wiem, ze
> jajko i ryba wędzona i co dalej? Pozdrawiam i polecam gorąco - warto
> [...]
Nie mialam okazji sprobowac pasty z restauracji Przystan, natomiast ja oprocz
ryby i jajek dodaje cebulke i ogorki kiszone lub konserwowane (zamiennie moze
byc papryka swieza lub konserwowana) oraz odrobine musztardy i majonez.
Doprawiam pieprzem i sola. Bardzo lubie ta paste, nie lubie natomiast
wydlubywac osci z makreli (bo najczesciej robie ja z makreli).

Pozdrawiam,
Ania