Przystawka do piwa

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Fri, 15 May 2015 13:13:05 -0700 (PDT)
Subject: Przystawka do piwa
From: s...@g...com

Kiedyś był tutaj poruszany ten temat. Dosyć dawno, nieważne.. W zeszłą sobotę wpadli
do mnie kumple. Z zaopatrzeniem ma się rozumieć, i bynajmniej nie było to piwo.
Stachu, weź na szybko upitraś jakąś zagrychę do tego!! K..., nie chcę mi się ale coś
wykombinuję.

Przytargałem do altanki na ogrodzie frytownicę i... 2 opakowania boczniaków, które
znalazłem w lodówie.

MINUTA ROBOTY !! NIE DŁUŻEJ, bo będzie lipa!! Boczniaki na głęboki olej, na stole
sól, pieprz i wiadomo.. coś do "popicia". Efekt: ZAJERĄBISTY!! W smaku wychodzi coś
w okoliczch rydza, kolor też, konsystencja w gębie chrupko(z zewnątrz) aldente (czy
jakoś tam) wewnątrz.

Ale były przy tym JAJA!! Te 2 mizerne opakowania boczniaków zostały zeżarte w "tri
miga". Co robić? Jechać na zakupy? Co do sztuki, każdy już coś "skonsumował", no to
dzwonię na jakieś tam Taxi i proszę operatorkę, coby kierowca po drodze zakupił 3kg
boczniaków. "Pan sobie tutaj chyba żartuje"..

No dobra, niech jeszcze kupi liter gorzoły.. W tym momencie stałem się wiarygodny.

Wracając do boczniaków, gorąco polecam tą metodę !!

Pozdro, Stachu