"Przyszkoleni do jedzenia."

61. Data: 2013-05-16 21:20:01

Temat: Re: "Przyszkoleni do jedzenia."
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 20:50:28 +0200, Trybun napisał(a):

> Czyli "białego" bluesa?

Niom, Eric Clapton:
http://www.youtube.com/watch?v=IVVj0SuUPdA
http://www.youtube.com/watch?v=i_fD5YwfJTQ //Still Got The Blues
http://www.youtube.com/watch?v=r6_KGod82mE
http://www.youtube.com/watch?v=GA-0BbHeRS8
http://www.youtube.com/watch?v=TxO_Fi3V73o //Blues in 'A'
i tak bez końca.

--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,