Psycholog w Warszawie - smutne, ale prawdziwe

1. Data: 2003-06-04 17:59:04

Temat: Re: Psycholog w Warszawie - smutne, ale prawdziwe
Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Jun 2003 00:01:36 +0200, "Plonk" <...@o...pl.invalid> wrote:

>Atlantyda ?

Ateny, Rzym, Ameryka. Również Utopia i Nowa Atlantyda. Pomniki Rozumu.

--
Amnesiac

1. Data: 2003-06-11 23:04:11

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szymek napisał:

> Witam!

Z jednej strony rozumiem twoje rozgoryczenie.

Z drugiej - co niby miała zrobić oprócz krótkiej rozmowy - umówić się na
niedzielę - może to zabrzmi zbyt ostro, ale zapewne takich jak TY [i ja
- dla rozmycia efektu ;)], jest całe mnóstwo - ostatnio była chyba
statystyka, że depresja dotyka 10% społeczeństwa, dodaj do tego
hipochondryków-nerwicowców. Zapewne zresztą takich przypadków jak Twój
Pani Psycholog ma codziennie mnóstwo. Też jest człowiekiem i nie pracuje
dla idei. Jak to było - Szanuj bliźniego swojego jak siebie samego - z
naciskiem na dokładanie starań ze swojej strony, a nie wymaganie tego od
innych?

A tak z ciekawości - czego oczekujesz po wizycie? Jeszcze nie wiesz? A
jeżeli nic nie otrzymasz, co wtedy?

Flyer

1. Data: 2003-06-12 09:57:45

Od: "yarpeen" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szymek <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> od dawna, to nie jest chwilowy dolek. Oczywiscie, ze ocena fachowosci jest
> bardzo wzgledna, ale w kwestiach psychicznych chyba najbardziej, bo tutaj
> nie mozna wziac jakis wynikow badan i sobie czegos porownac. Dla mnie dobry
> psycholog musi przede wszystkim umiec sluchac i musi potrafic zdobyc
> zaufanie pacjenta - ciezko jest przeciez mowic o sobie, o swoich ukrytych
> myslach komus calkowicie obcemu, ciezko jest sie otworzyc. Tej pani wlasnie
> tego zabraklo - nie potrafila sluchac i zachowywala sie jakbym byl kolejnym

Stary
pamiętaj że jesli Ty sam sobie nie pomożesz-żaden psycholog anie inny magik
Ci nie pomoże....
"psychoterapeuta????!!!! to wy już nie macie przyjaciół????"- Krokodyl
Dundee;)))

Male pytanie
NLP - jakies linki?
problem z tlumaczeniem - cathectic capabilities
Samobójstwo - postepilog...
gadzety psychologiczne w Matrixie było: uzależnienie