Pytanie o DO (coś nie chce się wysłać)

11. Data: 2003-11-03 22:33:45

Temat: Re: Pytanie o DO (coś nie chce się wysłać)
Od: "Michał Słowik" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogromne podziękowania, bo trochę się niepokoiłem,
to już mija tydzień mojej diety a ja czuję głód, taki bardzo lekki ale często
czuję więc wymyśliłem że to jakiś błąd,
ale skoro się przebudowuję.
Za tydzień jeszcze mam białka zmniejszyć o połowę:(
Właściwie czuję się dobrze, pierwsze dwa dni byłem jakiś osłabiony dziś
wszystko super i wydałem na jedzenie 7 zł! Zastanawiam się co ja będę z
pieniędzmi robił jak tak dalej pójdzie;))

Pozdrawiam.
Michaello

12. Data: 2003-11-03 22:36:09

Od: "Michał Słowik" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogromne podziękowania, niepotrzebnie się martwiłem.

Pozdrawiam.
Michaello.

13. Data: 2003-11-03 22:40:41

Od: "Michał Słowik" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze jedno pytanie, natrafiłem gdzieś w necie a nie mogę sobie
przypomnieć gdzie to było i znaleźć tego ponownie, taką informację, że przy
wzmożonym wysiłku należy także zwiększyć węglowodany (poza T) a pytany lekarz
powiedział, że jak będę miał większy wysiłek to wtedy tylko więcej tłuszczu.
Więc chciałbym się upewnić czy tylko odpowiednio zwiększam tłuszcz w diecie
czy jakoś W też?
A konkretnie chodzi mi o wyjazd na narty.

Pozdrawiam.
Michał.

14. Data: 2003-11-04 09:01:36

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał Słowik napisał:

> Szkoda że nie ma wędlin:(

W zasadzie potrzebujesz co najwyzej boczek lub podgardle , slonine
wedzona,a ta widzialam w epi.Ja tez nad tym bolalam,ale szczerze, nie ma
kiedy jej jesc.Na sniadanie zoltkownica na masle,potem kawa ze
smietanka, a na kolacje kawalek mieska , ziemniak i surowka, no i grejfrut

A te ciasta z EPI są trochę za tłuste dla mnie,
> ciężko zrównoważyć dietę, ale 50 gram dziennie wcisnę;)

Ale ty nie masz jesc 50 g tluszczu....ciasta to nie jest obowiazek, to
aletrnatywa dla namietnych ciastozercow, takich ,jak ja kiedys
bylam.Dzis sie dziwie,ze tyle ciasta zarlam kiedys.Teraz czasem
czekolady kawalek...i to gorzkiej, bo zwykla dla mnie za slodka ;-)

> Jeśli chodzi o jajka to też mam problem, na razie to polowanie na czarownice.
> Nie masz przypadkiem możliwości podłączenia do zakupów jajek 'pasożyta'? ;)

Nad tymi jajakmi musiaalbym sie zastanowic.Ja nie mam problemu, bo
mieszkam niedaleko calkowicie gluchych wsi.Moze cos zoraganizuje,ale nie
obiecuje.
Pozdrawiam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

15. Data: 2003-11-04 14:41:32

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Słowik" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wszystko super i wydałem na jedzenie 7 zł! Zastanawiam się co ja będę z
> pieniędzmi robił jak tak dalej pójdzie;))

To tak wszyscy opty na początku mają... :)))))
Poważnie!
Do tego zwykle dochodzą jeszcze spore oszczędności na zakupach w aptece! 8)
Jak sobie przypomnę ile ja taszczyłam do domu rzeczy, które zawierają
cukier i wodę... :]
Ale to wszystko dopiero "widać" z perspektywy czasu.
Cierpliwoci życzę.

Pozdrawiam
Krystyna

16. Data: 2003-11-04 14:51:48

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
diecie
> czy jakoś W też?
> A konkretnie chodzi mi o wyjazd na narty.

Możesz skorzystać z obliczenia dla siebie proporcji w zależności od wielu
czynników jakie sobie wpiszesz tu:
http://www.dieta-optymalna.info/dietetyk.php

Oczywiście, że węglowodany należy zwiekszyć w przypadku dużej aktywności
fizycznej. Górną granicą dla dorosłego bardzo aktywnego człowieka jest 150 g
węglowodanów, której przekraczanie według doktora Kwaśniewskiego powoduje
już szkody i przestaje być dietą optymalną.

Pozdrawiam
Krystyna

Co mam jeść? / Utrata tkanki tłuszczowej.
zawartość tłuszczu w organiźmie...
weglowodany a kcal
[DO] Praca mgrska
cholesterol a dlugowiecznosc (ang)