Pytanie o ksi??ke "Opowiadania o weso?ych bliOEnietach&q

Subject: Pytanie o ksi??ke "Opowiadania o weso?ych bliOEnietach&q
From: f...@p...onet-dot-pl.no-spam.invalid (Anna*)
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Date: 30 Mar 2008 11:02:01 +0200

Witam,

Ksi??eczka "Opowiadania o weso?ych bliOEnietach" równie?
zapad?a mi g?eboko w pamieci z mojego dziecinstwa. Teraz z checi?
poczyta?abym j? mojemu 3 letniemu synkowi. Niestety sama
odziedziczy?am j? ju? w mocno u?ywanym stanie i moja
opowie?c zaczyna sie od roOEdzia?u Rodzina. Mo?e kto?
posiada jeszcze t? ksi??ke w domu i móg?by mi podac pocz?tek (i koniec
rozdzia?u Gdy kwitn? jab?onie i je?li co? dalej jesze jest). Dzieki
temu mój synek móg?by poznac ca?? opowie?c. Z góry dziekuje je?li kto?
móg?by mi pomóc.
Pozdrawiam
Anna