Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Czeski film a wgląd. (było: Re: Wyrok sądu. było: pierd...) RE: Czeski film a wgląd. (było: Re: Wyrok sądu. było: pierd...)

RE: Czeski film a wgląd. (było: Re: Wyrok sądu. było: pierd...)

From: g...@i...pl (guniek)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: RE: Czeski film a wgląd. (było: Re: Wyrok sądu. było: pierd...)
Date: 28 Jun 2002 12:19:36 +0200

Cześć Allu!
( po raz ostatni?;-))

> czytałes pewnie
>
> :).
> Nie czytałem Caldiniego, 'nie cierpię Caldiniego' ;)). Mam go tuż obok
> (wystarczył mi przegląd), ale mam też wstręt do wszelkich manipulacji.

zachęcam - to ciekawa książka
szczególnie, gdy traktuje się ją na zasadzie "poznaj siebie"
wiesz- nie przeczytałam jej całej - własciwie dopiero zaczęłam... ale widze,
ze ładnie przedstawia pewne prawdy...

> Twój problem Guńku polega na niemożności odcięcia się od schematów -
> no ale jak możesz nie korzystać ze schematów skoro masz informacji tyle
> co nic, i przecież właśnie schematami wszyscy Cię szpikują od dziecka.
> Moje 'klik wrr' dotyczy wyłącznie odpowiedzi zbyt pospiesznych,
> emocjonalnych. Czasami się takie zdarzają i cieszę się z tego.
> Podejrzewam,
> że i tak jestem zbyt sztywny, co wielu się pewnie kojarzy z jakąś niemiłą
> skorupą ;)).

Allu, zazwyczaj jest tak, ze klik wrr nie jest uswiadomione... działa
zupełniecautomatycznie
Gdyby tak nie bylo, nie mogłoby byc mowy klik wrrr
tak więc jak możesz wymieniac kiedy u Ciebie działa, a kiedy nie?;-)

> Bzdurki opowiadasz. To tak, jakbyś istnieniem wiadra tłumaczyła zjawisko
> El Ninio.

IMO nie ;-)

no ale dobrze- kończę już waćpan

jeśli chodzi o zawartość merytoryczną tego co pisałam, to mogłabym równie
dobrze napisać to po chińsku
tak więc nie o to chodzi
raczej o reakcje - tak Twoje jak i moje
a bon entendeur saiut :-)
( za duzo czata?;-))

> [...]
> mnie przywołanej, na którą Ty zadziałałaś jak na hasło swoimi prywatnymi
> skojarzeniami. Czytałaś przecież niedawno "Przebudzenie". Ja
> dzisiaj dotarłem
> do miejsca, gdzie jest w tej książeczce również opowiastka o symfonii
> dostępnej nielicznym. Zacytuję zdanie: "słucham symfonii, ale jeśli
> wyławiam tylko odgłosy bębnów, to nie słyszę symfonii." (s.149).
> Jeśli czytałaś to uważnie, masz już w swojej główce wdrukowany schemacik
> filtrujący sposób, w jaki należy odczytywać wszelkie rozmowy z hasłem
> przewodnim "symfonia". Szczególnie, gdy tuż obok pojawia się hasło

bład w założeniach Allu
Nie tylko nie czytałam uwaznie, ale nie przeczytałam ani jednej strony tej
książki.
Własnie dlatego, że jest dobra.
Tak więc o wyniesionym z niej "schemaciku" nie moze być mowy.

dobrze... dobrze
juz konczę

> Daruję sobie polemikę z Twoimi dalszymi wywodami.
> Nie ma w tym jak na dzień dzisiejszy sensu.

nie ma mozliwosci "nie istnienia" sensu - nie wiesz Allu?
Można go tylko nie widzieć - ale to juz ułomność
Czyja? homo sapiens, czy homo asinos?
Pytam nie przez złosliwość :-|
To dla mnie dobre pytanie...

> Pozdrawiam