Rafał Pietrzak :(

51. Data: 2003-09-12 12:56:45

Temat: Re: Rafał Pietrzak :(
Od: "zona alberta" <misia [CUT THIS]@fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Ressel wrote:

> Odkryłaś, że w języku polskim istnieją obce wyrazy? Gratulacje!

Nie odkryłam, znałam je od dawna. Uważam jednak, że nie powinno się używać
słów, których znaczenia nie jest się pewnym.

--
żona alberta

52. Data: 2003-09-12 13:05:09

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <misia [CUT THIS]@fr.pl> napisał w wiadomości

> Nie odkryłam, znałam je od dawna. Uważam jednak, że nie powinno się używać
> słów, których znaczenia nie jest się pewnym.

Przecież zostało użyte zgodnie ze znaczeniem. Poligraf to inaczej wykrywacz
kłamstw.
ER

53. Data: 2003-09-12 13:10:02

Od: "zona alberta" <misia [CUT THIS]@fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Ressel wrote:

> Przecież zostało użyte zgodnie ze znaczeniem. Poligraf to inaczej
> wykrywacz kłamstw.

Sprawdzałam w słowniku języka polskiego i jedyne znaczenie podane tam to:
specjalista w zakresie poligrafii - drukarstwa; poligrafik.

Jednakże zwracam honor i przepraszam - za wiem.onet.pl: poligraf - stosowane
do analizy prawdziwości wypowiedzi;

żona alberta
tym bardziej zdziwiona, że pracowała kiedyś w Technikum
Poligraficzno-Księgarskim :)

54. Data: 2003-09-12 13:16:12

Od: "Dorcia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby
> przyszedł do mnie i powiedział, że np. jest z tepsy to pewnie bym go do
> domu wpuściła....
>
> Eulalka
No właśnie , problem polega na tym że generalnie my kobiety jesteśmy bardzo
wrażliwe i ufne .Jak tylko ktoś płacze lub jest skruszony , wygląda
niewinnie - myślimy sobie to niemożliwe że ten człowiek zdolny jest do
czegoś złego. Tylko popatrz ile wokół nas jest zła , wystarczy posłuchać
wiadomości co się dzieje ( dzieci w beczkach itp) , ale tak naprawdę w
każdej historii jest ziarnko prawdy i oskarżenia też się z palca nie biorą .
Oczywiście zdarzają się niewinni ludzie -skazani na podstawie poszlak lub
dowodów (?)ale jest to bardzo mały procent .A tak naprawdę to lepiej nikogo
nie wpuszczać do domu jak jesteś sama .Pozdrawiam !

55. Data: 2003-09-12 14:26:54

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorcia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdyby
> >
> a ja bym nie wpuściła bo nie korzystam z tej firmy .:)
poza tym nie wpuszczam nikogo nieznajomego,stoje w drzwiach i dopóki nie
dowiem sie o co chodzi nie wpuszczam .
p.

56. Data: 2003-09-12 14:33:49

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisala:

>a właśnie ze znam ,a Matrixa nie oglądała :)

IMHO nie bardzo, skoro twierdzisz, ze Cela to program dla intelektualistow.
Ale moze inne przyklady ?

>a ty moze też zajmiesz sie pracą .

Caly dzien sie zajmuje. I nawet dobrze mi placa.

>może mi płaca za to ,że siedze sobie przy necie?

Nie sadze - przynajmniej na kilku grupach rozpisywalas sie o tym, jaka to Ty
jestes biedna bezrobotna wizazystka i charakteryzatorka.

>nie jestes moim przyjacielem .

I nie zamierzam byc.
Przyjaciol szukam w realu :)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

57. Data: 2003-09-12 14:44:59

Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> poza tym nie wpuszczam nikogo nieznajomego,stoje w drzwiach i dopóki nie
> dowiem sie o co chodzi nie wpuszczam .

A jak sie okazuje, ze to nie np. akwizytor, tylko bandyta - ktory ma zamiar
Cie wlasnie okrasc/pobic/.... to mowisz grzecznie: niestety nie jestem
zainteresowana, a on spokojnie odchodzi:-))))
... no bo przeciez nie wpuscilas go do mieszkania...

Yenn

58. Data: 2003-09-12 15:56:41

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zatem jeszcze jeden dowód, że wywalenie telewizora było słusznym
> posunięciem.

nie zapominaj, ze nastepny niestety mozesz byc ty.
czasem tv jest pozyteczna.

59. Data: 2003-09-12 15:58:18

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
..

> Po pierwsze: nie mam wpływu na losy tego człowieka.

a pamietasz te murzynke, ktora chceili stracic za nieslubne dziecko?!
pokazali ja w tv, caly swiat slal protesty, maile, listy. nie stracili jej.
jeden czlowiek.

60. Data: 2003-09-12 16:00:46

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne - bo jakby ogladal TV to by duzo zmienil-szczegolnie prawodawstwo w
USA.
> Prosba- powstrzymaj sie od sadów wartosciujacych w dyskusji.

czasem usa zgadza sie na ekstradycje do polski. tam mu grozi 30 lat, tu 10,
a przesiedzial juz 7.

pomysl - jesli on naprawde jest niewinny? bardzo duzo ludzie sie wlaczylo w
w jego ratowanie. jesli naprawde jest niewinny, zostal odlaczony od rodziny,
w wiezieniu byl wiele razy katowany, gwalcony...

Co zrobic z wariatka w domu? (dlugie i wcale nie smieszne)
oceny w internecie www.ocena.pl
Mężczyźni są...
O oglądaniu się za kobietami...
A kim nie chcielibyście byc?