oceny w internecie www.ocena.pl

1. Data: 2003-09-11 16:50:43

Temat: oceny w internecie www.ocena.pl
Od: "gemma" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Umożliwienie rodzicom dostępu do ocen i innych informacji
(obecności,uwagi...) dotyczących ich dziecka, z każdego miejsca w którym
można skorzystać z internetu
Stały i bezpośredni kontakt z nauczycielem lub wychowawcą
Usprawnienie pracy nauczycieli, dzięki wbudowanym modułom wydruków
Bezpieczeństwo, dzięki mechanizmowi logowania i szyfrowanej transmisji SSL
Dostęp do serwisu przez przeglądarkę WWW, 24 godziny na dobę
Brak konieczności instalowania jakichkolwiek dodatkowych programów
www.ocena.pl
zapraszamy do współpracy
chętnie usłyszymy słowa krytyki lub pochwały
pozdrawiam Janusz Łapczuk

2. Data: 2003-09-11 18:08:47

Temat: Re: oceny w internecie www.ocena.pl
Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gemma" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
[...]

A gdzie tu miejsce na zaufanie do własnego dziecka?
To może jeszcze zorganizować w klasach kamery i śledzić zachowanie potomka
online?
Pomysł mi się zdecydowanie nie podoba.

Pozdrawiam
Paulinka

3. Data: 2003-09-11 18:26:07

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota gemma widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> chętnie usłyszymy słowa krytyki lub pochwały

Ach gdzie te czasy kiedy jedynym i na swój sposób świętym źródłem
informacji o ocenach dziecka był "dziennik klasowy".
Nawiasem mówiąc o nietykalności tego dokuymentu miałem się okazję przekonać
gdy w liceum wraz z kolegą dorwaliśmy się jakimś cudem do dziennika
wpisując tam nowy przedmiot (wolne kartki były) p.t. "skok przez widły w
stroju ludowym" dając sobie po piątce a reszcie klasy pały. Wychowawca nie
docenił naszego poczucia humoru (nie wiem do dzisiaj skąd wiedział, że to
my;-) i tylko wrodzony urok osobisty i parę innych kłamstw sprawiło, że nie
wyrzucono nas ze szkoły (choć sprawowanie spadło do nieodpowiedniego).

puchaty

4. Data: 2003-09-12 08:53:52

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Sep 2003 18:50:43 +0200 I had a dream that gemma <g...@g...pl> wrote:
> [...]
>(obecnoœci,uwagi...) dotyczšcych ich dziecka, z każdego miejsca w którym
>można skorzystać z internetu
> Stały i bezpoœredni kontakt z nauczycielem lub wychowawcš
> Usprawnienie pracy nauczycieli, dzięki wbudowanym modułom wydruków
> Bezpieczeństwo, dzięki mechanizmowi logowania i szyfrowanej transmisji SSL
> Dostęp do serwisu przez przeglšdarkę WWW, 24 godziny na dobę
> Brak koniecznoœci instalowania jakichkolwiek dodatkowych programów
>www.ocena.pl
>zapraszamy do współpracy
>chętnie usłyszymy słowa krytyki lub pochwały

Większej bzdury nie słyszałem. Po pierwsze - dziecka powinny od razu
informować o jakichś ocenach, przecież wszystko i tak wyjdzie na jaw.

Po drugie: o bezpieczeństwie sieciowym wiem dużo i nie ma idealnych
zabezpieczeń. Wystarczy zdolny nastolatek, żeby poznać oceny kolegów,
albo co gorsza zmienić swoje własne - fajnie, nie?

Wiem, że chcecie zarobić, ale moim zadaniem to kiepski pomysł na biznes.

Mężczyźni są...
O oglądaniu się za kobietami...
A kim nie chcielibyście byc?
Facet-dol-i jego konsekwencje