Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?

21. Data: 2012-04-23 08:58:05

Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 kwietnia 2012 10:48:15 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki
napisał:
> [...]
?utm_medium=Feed&utm_source=ceneo.pl&utm_campaign=ws
zystkie&utm_content=440144

> Wolę wydać te 300zł więcej i mieć sprzęt o którym wiem że niczego mu nie
> brakuje i będzie bezawaryjnie działał przez długie lata.

Ciekawe dlaczego Karcher jest używany w hotelach i innych miejscach gdzie potrzebny
jest sprzęt naprawdę wytrzymały a Rainbow nie?

--
ZZ@private

22. Data: 2012-04-23 09:06:56

Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wolę wydać te 300zł więcej i mieć sprzęt o którym wiem że niczego mu nie
> brakuje i będzie bezawaryjnie działał przez długie lata.

Mam tego Karchera. Niczego mu nie brakuje i działa przez lata ;-)
A tak swoja drogą to ile w końcu kosztuje ten cały Rainbow?

23. Data: 2012-04-23 09:07:12

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Apr 2012 09:21:24 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
> To znaczy tak - kiedyś miałem okazję do ustawowych 10 dni testowania ;)
> i system Rainbow z filtrem wodnym ma kilka plusów, chociażby
> wydmuchiwane powietrze jest chłodne i ładnie nawilżone.
[ciach]
> Ale cena jest... kosmiczna. A strategia sprzedaży mocno nieetyczna. Po
> ile teraz to cudo sprzedają?

A bo ja wiem? Jak ktoś chce, to niech sobie kupuje nowego w salonie, pewnie
dostanie jeszcze w prezencie szampana ;) Na allegro rainbowy z gwarancją
chodzą w okolicach 1300, nowsze modele z filtrem HEPA ok. 2x drożej,
najnowszy model z raczej zbędnymi bajerami już dużo drożej (rzędu 5+kzł).

Forma sprzedaży "salonowej" jak każda sprzedaż w wykonaniu akwizytorów to
czyste bajerowanie i naciągactwo. Tylko że mnie to nie obchodzi, bo nie ma
obowiązku korzystać z "usług" akwizytora...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

24. Data: 2012-04-23 09:13:39

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 11:06:56 +0200, quent napisał(a):
> Mam tego Karchera. Niczego mu nie brakuje i działa przez lata ;-)
Tak jak ja rainbowa :>
> A tak swoja drogą to ile w końcu kosztuje ten cały Rainbow?

Tak trudno sprawdzić na allegro, w ostateczności przeczytać wątek? ;)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

25. Data: 2012-04-23 09:16:55

Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> A tak swoja drogą to ile w końcu kosztuje ten cały Rainbow?

Znalazłem.
Taaa

26. Data: 2012-04-23 09:20:21

Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> No chyba że jesteś z tych co każdego
> kierowcę mercedesa S-klasse uważasz za debila, bo przecież mógł kupić
> tico.

Każdy robi to co lubi.
Jeden kupuje odkurzacz za kosmiczną kasę inny auto.
Jeszcze inny wyraża swoją opinię na ten temat.
Moja jest krótka - to idiotyzm ;-)

27. Data: 2012-04-23 09:46:06

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 11:16:55 +0200, quent napisał(a):
> Znalazłem.
Gdzie? Bo ja oficjalnych cen nigdzie nie znalazłem :)

> Taaa

Chyba że piszesz o cenach allegrowych - tam są całkiem sensowne (jeśli
chodzi o stare modele)...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

28. Data: 2012-04-23 09:50:21

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 01:58:05 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):
> [...]
> Ciekawe dlaczego Karcher jest używany w hotelach i innych miejscach gdzie potrzebny
jest sprzęt naprawdę wytrzymały a Rainbow nie?

Nie wiem, wiem tyle że rainbowy działają bez zarzutu latami a w razie
problemów sewis na oryginalnych częściach jest tani. Może Rainbow nie
sprawdza się w warunkach gdzie trzeba nim dzień w dzień odkurzać po 8
godzin - nie wiem... Wiem że sprawdza się tam gdzie przez 20 lat odkurza się
co tydzień przez 2-3 godziny.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

29. Data: 2012-04-23 10:31:35

Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie? Bo ja oficjalnych cen nigdzie nie znalazłem :)

Tu i owdzie sprzedają nowe, z tego co widze za min. 5 tys
Nie wiem co to znaczy oficjalna cena. Czyżby podawali ją na jakiejś gali?
Czy to na pewno tylko odkurzacz? ;-)
Mój wodny Karcher za 900zł pracuje już bodaj 6 rok a poprzedni workowy mam
już ponad 10 lat.
A to i tak górna granica kasy jaką wg mnie w ogóle warto dać za odkurzacz.

30. Data: 2012-04-23 10:54:53

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 kwietnia 2012 11:50:21 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki Wiem że
sprawdza się tam gdzie przez 20 lat odkurza się
> co tydzień przez 2-3 godziny.
Tak z ciekawości- ile metrów odkurzasz ze zajmuje to nawet 3 godziny?

Czarny osad w kiblu
Czy moj dom gnije?
dobre piekarniki
kupno jednego pokoju