ubezpieczenie lokalu

1. Data: 2012-04-19 09:21:10

Temat: ubezpieczenie lokalu
Od: "actuar" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bardzo prosze o porade - wprawionych w temacie.

Mam lokal (wlasciwie loka uzytkowy) kupiony na moja firme. W zwiazku z tym
ze zmienily mi sie plany postanowilem go wynajac. Bedzie wynajmowac go ode
mnie inny przedsiebiorca. W zwiazku z tym, ze przeprowadzilem tam pewne
adaptacje m.in powstala dadatkowa lazienka etc,

Chcialbym ubezpieczenie na wypadek:
1. zalania np z instalacji CO, wody, wody z zewnatrz np silnych opadow
2. zalania lub uszkodzenia innych lokali sasiadow (w przypadku awarii jw)
3. wybicia szyby w oknie lub proby wlamania z uszkodzeniem drzwi wejsciowych

Teraz jeszcze pytanie - co w sytuacji - kiedy ktos z Klientow np zlamie noge
przed lokalem lub wewnatrz. Czy odpowiada wynajmujacy czy najemca? Bardzo
dziekuje za pomoc.

Pozdr. A

2. Data: 2012-04-22 10:52:13

Temat: Re: ubezpieczenie lokalu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 11:21, "actuar" <a...@y...com> wrote:
> [...]
> przed lokalem lub wewnatrz. Czy odpowiada wynajmujacy czy najemca? Bardzo

W zwiazku z doświadczeniami własnymi i znajomych jestem przeciwniczką
wszelkich ubezpieczeń.

3. Data: 2012-04-29 10:02:06

Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne szkoda Ci 170 zł rocznie i wolisz płacić 1700 zł miesięcznie do końca
czyjegoś życia?
A co do ubezpieczeń, to najlepiej zwrócić się do jakiegoś brokera
ubezpieczeniowego z prośbą o przedstawienie oferty.

-----

4. Data: 2012-04-29 10:06:57

Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie jest proste pytanie, ale dla Twojego bezpieczeństwa załóż, ze
odpowiada właściciel [budynku], czyli jeżeli wspólnota lub spółdzielnia to
pośrednio Ty jako wynajmujący (najemca lokalu nie ma niczego wspólnego z
właścicielem budynku).
Zadbaj, aby wspólnota lub spółdzielnia zawarły dobre ubezpieczenie całej
nieruchomości od wszelkich ryzyk.
Znów pomocny będzie broker.

-----
> co w sytuacji - kiedy ktos z Klientow np zlamie noge przed lokalem lub
wewnatrz.
> Czy odpowiada wynajmujacy czy najemca?

Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
Czarny osad w kiblu
Czy moj dom gnije?
dobre piekarniki
kupno jednego pokoju