zawór napełniający

1. Data: 2012-04-19 10:21:32

Temat: zawór napełniający
Od: "bagno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Średnio co rok wymieniam zawór napełniający w spłuczce. Za każdym
razem jest to taki najtańszy szmelc. Do tej pory przynajmniej przez kilka
miesięcy działało to super. Ostatni prawie w ogóle nie chce przepuszczać
wody. Rozebrałem go 10 razy i się poddałem. Kupiłem jakiś lepszy za 36
zł i mam wrażenie że jest to samo. Nie wiem jakie tam musi być ciśnienie
żeby ten zawór puścił. Co z tym może być nie tak ?

2. Data: 2012-04-20 06:01:20

Temat: Re: zawór napełniający
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-19 12:21, bagno pisze:
> [...]
> zł i mam wrażenie że jest to samo. Nie wiem jakie tam musi być ciśnienie
> żeby ten zawór puścił. Co z tym może być nie tak ?

Nie szukałbym tu przyczyny w spłuczce. Raczej problem jest po stronie
instalacji wodociągowej. Być może, rzeczywiście, jest za małe ciśnienie...

Pozdrawiam,
MW

ubezpieczenie lokalu
Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
Czarny osad w kiblu
Czy moj dom gnije?
dobre piekarniki