Rainbow - opinie

41. Data: 2010-05-19 21:49:45

Temat: Re: Rainbow - opinie
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Walczysz ze skutkami, zamiast z przyczynami. Zastanawiałeś się dlaczego
wiele osób nie ma żadnych alergii?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

42. Data: 2010-05-19 21:56:51

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Który Dyson będzie miał najlepszy stosunek ceny do jakości?

43. Data: 2010-05-22 13:32:54

Od: Mariano Italiano <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-22 12:19, Usrobo pisze:

> zapomniales dodać IMHO/Wg mnie/z tego co słyszałem

Nie IMHO.
Posiadając "normalny" odkurzacz, nie zastanawiałem się, czy coś mogę
wciagać odkurzaczem, czy tez nie. Przy centralnym, kilka razy zdarzyło
sie wciagnąć jakies resztki organiczne. Efekt przewidywalny - tylko
"serwisowe" czyszczenie układu.
W nowym domu już nie montowałem.

Tyle.

--
Mariano

44. Data: 2010-05-22 13:48:50

Od: Mariano Italiano <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-23 00:30, Jacek Osiecki pisze:

> Khem, akurat facet może raz na tydzień-dwa ruszyć się i przejechać po domu
> z odkurzaczem :) Nawet przy zwykłym odkurzaczu jest to dość solidny
> wysiłek...

Jeśli planujesz odkurzać raz na tydzień, czy dwa, to pewnie tylko Midhat
Mursi al-Sajd Umar mógłby coś pomóc. Ale nie żyje...

Odkurzamy codziennie. Nie wyobrażam sobie inaczej.

--
Mariano

45. Data: 2010-05-22 18:51:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 May 2010 15:32:54 +0200, Mariano Italiano napisał(a):

> [...]
> wciagać odkurzaczem, czy tez nie. Przy centralnym, kilka razy zdarzyło
> sie wciagnąć jakies resztki organiczne. Efekt przewidywalny - tylko

Czyli słuszne miałam zawsze obawy, właśnie o to.

46. Data: 2010-06-09 12:23:52

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:
> [...]
> materace, jonizuje powietrze, pierze dywany (z przystawką), ....
> Do wad zaliczyłbym (oprócz wysokiej ceny) również duże rozmiary i
> ilość elementów z jakich się składa - trzeba mieć na to trochę
> miejsca. Ale uważam, że jest to znakomity odkurzacz, najlepszy jaki miałem
> do
> tej pory. I nie przekonuje mnie zdanie, że za jego cenę mółbym mieć
> przez parę lat co miesiąc nowy odkurzacz (a tak naprawdę zakurzacz).
> Nie mam żadnego intersu w zachwalaniu tego produktu, nie jestem żadnym
> dystrybutorem czy sprzedawcą a jedynie bardzo zadowolonym (od 5 lat)

a teraz do kasy po wypłatę :)

Koszty ogrzewania gazowego w kamienicy
Suszarka kondensacyjna (nie pralko-suszarka)
uciążliwe drzewo pod oknem
dom "mieszko"
tanie samobiezne odkurzcaze automatyczne ?