Rainbow - opinie

31. Data: 2010-03-23 10:05:10

Temat: Re: Rainbow - opinie
Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-23 00:25, Jacek Osiecki pisze:
> Taa, najlepiej cały dom w marmurach i flizach - meble koniecznie ze stali
> nierdzewnej, okna gołe. Tylko jakoś ja wolę gdy jest nieco przytulniej :>

Jeśli dla Ciebie wyznacznikiem przytulności domu, są poukładane wszędzie
wykładziny i dywany a na oknach firany do ziemi i zasłony z grubego
sukna, de gustibus... nikt nie broni. Powieś sobie nawet arrasy na
ścianach, wolnoć Tomku w swoim domku.
Ale pamiętaj, że mowa o domu dla ALERGIKA, wiec naturalnym odruchem jest
pozbywanie się siedlisk alergenów, co nie oznacza robienia z domu
miejsca sterylnego typu sala operacyjna.

> Tu nie byłbym taki pewny - wodnik jest jednak mniejszy i słabszy.

No a ile razy dziennie, wylewasz na podłogę dziecko z kąpielą ;-)

--
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

32. Data: 2010-03-23 10:34:24

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"-=Elwood=-" <elwood@[usun]o2.pl> wrote in message

> [...]
> pozbywanie się siedlisk alergenów, co nie oznacza robienia z domu miejsca

Alergik na bylice?

33. Data: 2010-03-24 12:45:51

Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
>
> byl u nas przedstawiciel Rainbow. Chce za to cudo 5,5 kPLN. Moja nazeczona
> jest uczulona na roztocza, wiec jestesmy mocno podekscytowani po
> prezentacji ;)
>
> Czy ktos tego uzywa? Czy zna kogos kto uzywa? Interesują mnie głównie 2
> aspekty:
>
> - czy rzeczywiscie ten sprzęt "oczyszcza powietrze" z kurzu i roztoczy?
> - czy rzeczywiscie oczyszcza powietrze z nieprzyjemnych zapachow
> (sprzedawca
> twierdzi, ze np. po smazeniu ryby wystarczy go wlaczyc na kilkanascie
> [...]

5,5 tys to niska cena, więc chyba z ubogim wyposażeniem.
Uzywam Rainbowa od 15 lat. W tym czasie miał 2 razy gruntowny serwis po ok
500 zł każdy. Częściej wymieniam paski do trzepaczek do dywanów, ale kosztów
nie pamiętam.
Zepsuły się obie rury, a nowe rury są w cenie nowych zwykłych odkurzaczy -
więc zwykłą rurę (przedziurawioną) sam skróciłem, a w tej od elektroszczotki
sam przerobiłem wtyczki, bo się pourywały przewody.
Jest to bardzo wytrzymały sprzęt na wszelkiego rodzaju uderzenia - parę razy
stoczył się ze schodów i nie sposób go rozbić.
Na taką dużą chałupę (300m2 powierzchni do odkurzania co tydzień) to się
sprawdza, ale jest problem z usuwaniem tej gęstej brei po odkurzaniu -
odradzam wylewanie do klopa, więc jak ktoś ma np. psa i nie ma ogrodu, gdzie
może w jakimś kącie wylewać tę breję z kłakami, to ma naprawdę problem.

Nie sprawdza się jako wyciąg zapachów.
Nie wierz w pozbycie się zapachu smażonej ryby, szczególnie jak masz otwartą
kuchnię i otwartą kubaturę ok 1 tys m3. Ja ryby smażę w garażu, bo wyciąg
nad kuchenką nie daje rady, a i tak czuć je kilka dni.
Nie sprawdza się do prania dywanów, a do tego cena płynów jest po prostu
bandycka.
W chałupie i tak zawsze się coś kurzy - więc nie za bardzo wierzę w
likwidację roztoczy, chyba, że będziesz odkurzał 2 razy dziennie i wysysał
bez przerwy pościel w tym plastikowym worku - nawet nie wiem, czy to coś
daje, bo nie praktykuję tego.

Nie kupiłbym ponownie - dla mnie to po prostu bardzo dobry odkurzacz, ale
nie wart tyle kasy.
Odmówiłem zakupu nowego modelu po preferencyjnych cenach, szczególnie, że
stary nie chce się zajechać.

EWa

34. Data: 2010-03-24 13:23:21

Od: "Paulina Wójcik" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Najlepsze odkurzacze sa Dysona, prosze sobie o nich w Internecie poczytac.

35. Data: 2010-04-25 08:33:02

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Poszukiwacz pisze:

> 2) Niosłem wanienkę z wodą po kąpieli dziecka i ups... wylało sie
> wszystko na wykładzinę... bez problemu wciągnąłem Rainbowem.

Tyle o potrafi każdy odkurzacz piorący.

[ciach]

> Zgoda. Ale kurz też się zbiera na panelach, parkiecie i panleach, więc
> jak piszesz trzeba regularnie sprzątać.

Mop?

36. Data: 2010-04-25 08:37:19

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> Czesc,
>
> byl u nas przedstawiciel Rainbow. Chce za to cudo 5,5 kPLN. Moja nazeczona

O, jak tanio ;) Jakieś 7 lat temu sprzedali mi za 9 tysięcy. Ale miałem
ustawowe 10 dni na odstąpienie od umowy :D

> jest uczulona na roztocza, wiec jestesmy mocno podekscytowani po prezentacji ;)

I o to chodzi w tym spektaklu.

> Czy ktos tego uzywa? Czy zna kogos kto uzywa? Interesują mnie głównie 2 aspekty:
>
> - czy rzeczywiscie ten sprzęt "oczyszcza powietrze" z kurzu i roztoczy?

W 100% na pewno nie, ale generalnie jest w tym całkiem niezły. Filtr
wodny nic nie poradzi na np. pył z betonu itepe, dlatego zaczęli hepa
dokładać.

W sumie - maszynka fajna, dość cicha, nieźle czyszcząca z dobra
koncepcją rozdzielenia powietrza czyszczonego od powietrza chłodzącego
silnik... ale cena nadmuchana co najmniej 3-krotnie (ta 5500).

37. Data: 2010-04-25 08:46:26

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

szerszen pisze:

> teoretycznie mozna tak powiedziec, jak kazdy odkurzacz wodny, wiekszosc
> wciaganego syfu zatrzymuje w wodzie, o czym zapewne miales okazje sie
> przekonac naocznie

Ooo, są różne wodne - w systemie rainbow powietrze przechodzi przez
wodę, a jej powierzchnia jest "spieniona" tym wirniczkiem.

W niektórych innych rozwiązaniach powietrze tylko uderza w powierzchnię
wody (syf może się odbić) a w innych masz metodę "fajki wodnej" i
powietrze może przechodzić w większych "bąblach".

W sumie nie interesowałem się, ale może są odkurzacze z systemem
analogicznym, jak Rainbow, ale za jakąś uczciwą cenę?

38. Data: 2010-05-05 11:28:28

Od: tombaz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 09:58, " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
> twierdzi, ze np. po smazeniu ryby wystarczy go wlaczyc na kilkanascie minut i

Jak Cię stać, to kupuj. Cena jest do przyjęcia, jeśli w zestawie ze
szczotką do trzepania dywanów. Jeśli nie, radzę poczekać ze 2 miesiące
na lepszą promocję.

Odkurzacz się sprawdza, jedyne wady to brak chowanego kabla (ten co
jest w zestawie jest b.dobry, nie skręca się, ale kłopotliwe jest
zwijanie go ręcznie) i głośna praca, ale przy tych obrotach to raczej
normalne. Zużycie energii to poniżej 700W, czyli połowa tego co
oferuje szajs za 200 zł.

39. Data: 2010-05-05 21:20:01

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tombaz wrote:
> [...]
> zwijanie go ręcznie) i głośna praca, ale przy tych obrotach to raczej
> normalne. Zużycie energii to poniżej 700W, czyli połowa tego co

ha ha on ma tylko 700W? to to jest cienki bolek a nie odkurzacz.

40. Data: 2010-05-17 19:35:06

Od: "Piotrek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rainbowa używam od 5 lat. Jest rewelacyjny. Sprawnie odkurza różne
powierzchnie (dywany, wykładziny, ...), wciąga wodę, trzepie dywany i
materace, jonizuje powietrze, pierze dywany (z przystawką), ....
Do wad zaliczyłbym (oprócz wysokiej ceny) również duże rozmiary i ilość
elementów z jakich się składa - trzeba mieć na to trochę miejsca.
Ale uważam, że jest to znakomity odkurzacz, najlepszy jaki miałem do tej
pory. I nie przekonuje mnie zdanie, że za jego cenę mółbym mieć przez parę
lat co miesiąc nowy odkurzacz (a tak naprawdę zakurzacz).
Nie mam żadnego intersu w zachwalaniu tego produktu, nie jestem żadnym
dystrybutorem czy sprzedawcą a jedynie bardzo zadowolonym (od 5 lat)
użytkownikiem.
Polecam ten produkt
Piotrek

Koszty ogrzewania gazowego w kamienicy
Suszarka kondensacyjna (nie pralko-suszarka)
uciążliwe drzewo pod oknem
dom "mieszko"
tanie samobiezne odkurzcaze automatyczne ?