Rainbow - opinie

21. Data: 2010-03-22 20:17:07

Temat: Re: Rainbow - opinie
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> "-=Elwood=-" <elwood@[usun]o2.pl> wrote in message
>
> Można nadal jeździć Skarpetą, ale większość woli Merca...

tylko że Rainbow to coś jakbyś kupował teraz Merca Beczke

22. Data: 2010-03-22 21:12:21

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> tylko że Rainbow to coś jakbyś kupował teraz Merca Beczke

Mam Hylę...

23. Data: 2010-03-22 23:25:58

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 10:27:43 +0100, -=Elwood=- napisał(a):
> Z pewnością mniej. Tylko można kupić np. nowego "Wodnika" to dobry
> odkurzacz. Tylko cały czas zadaję pytanie po co??
> Osobiście uważam że o wiele szybciej i skuteczniej jest pozbyć sie z
> mieszkania wykładzin i dywanów ktore są i będą zbiorowiskiem kurzu i
> wszelkiego syfu. Żaden, podkreślam to, żaden odkurzacz nie jest w stanie
> wysprzątać dokładnie dywanu. Wodny czy nie... bez różnicy.

Taa, najlepiej cały dom w marmurach i flizach - meble koniecznie ze stali
nierdzewnej, okna gołe. Tylko jakoś ja wolę gdy jest nieco przytulniej :>

> To fakt. Ale zwykły Wodnik za 1/3 ceny Raibowa też sobie poradzi...;-)

Tu nie byłbym taki pewny - wodnik jest jednak mniejszy i słabszy.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

24. Data: 2010-03-22 23:30:07

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 10:30:47 +0100, Usrobo napisał(a):
> i powiem tak
> jesli budujesz dom zainwestuj w centralny odkurzacz
> jesli nie masz mozliwosci centralnego kup odkurzacz porządnej firmy ale
> normalny
>
> i żona będzi ci dziennie dziękować ze nie musi tych 30kg rainbowa nosić
> na plecach.

Khem, akurat facet może raz na tydzień-dwa ruszyć się i przejechać po domu
z odkurzaczem :) Nawet przy zwykłym odkurzaczu jest to dość solidny
wysiłek...

> a efekt bedzie ten sam

Jakoś dotychczasowe doświadczenia pokazują że niekoniecznie :>

A co do odkurzacza centralnego - to koszty są zauważalnie wyższe od zakupu
rainbowa ;)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

25. Data: 2010-03-22 23:33:04

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Mar 2010 21:11:31 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
> a dodają zagłuszki czyli sprzęt ochrony słuchu :)

Ależ te ludzie teraz delikatne... Spać przy odkurzaczu by było ciężko, ale
żeby aż tak się bać tego dźwięku? :)

--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

26. Data: 2010-03-23 05:03:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

> Taa, najlepiej cały dom w marmurach i flizach - meble koniecznie ze stali
> nierdzewnej, okna gołe. Tylko jakoś ja wolę gdy jest nieco przytulniej :>

> Tu nie byłbym taki pewny - wodnik jest jednak mniejszy i słabszy.

Hyla ma większy (niż Rainbow) zbiornik standardowy - mieści 4 litry wody,
ale ssawki zdążą w zasadzie zebrać takie zachlapanie. Do większych spraw
tylko większy odkurzacz przemysłowy przygotowany do mokrej roboty. :-)))))

27. Data: 2010-03-23 05:05:15

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jakoś dotychczasowe doświadczenia pokazują że niekoniecznie :>
>
> A co do odkurzacza centralnego - to koszty są zauważalnie wyższe od zakupu

I w centralnym trudno znaleźć np kolczyk warty ceny samego odkurzacza
centralnego...

28. Data: 2010-03-23 05:14:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ te ludzie teraz delikatne... Spać przy odkurzaczu by było ciężko, ale
> żeby aż tak się bać tego dźwięku? :)

Hyla ma tylko 800W mocy i bardzo dobrą siłę ssania, mały gąbkowy tłumik
wylotu, wiec nie hałasuje nadmiernie. Najgorsze te z wieloma filtrami - aby
utrzymać ciąg stosowane są silniki dużej mocy - 2 do3 razy silniejsze niż w
Hyli, różnica jest w wysokosci tonu - turbiny muszą mieć ponad 10 tyś
obrotów, aby odrzucać cząstki cięższe niż cząstki powietrza. Potrzebną
szybkość obwodową można otrzymać stosując większą średnicę turbiny - ale
wtedy hałas i wibracje rosną.
W pozycji SILENT odkurzać cichnie, ale ciąg bardzo maleje. Tylko na co
komu taka opcja - chyba tylko w celu marketingowym.

29. Data: 2010-03-23 07:19:45

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> Czesc,
>
> byl u nas przedstawiciel Rainbow. Chce za to cudo 5,5 kPLN. Moja nazeczona
> jest uczulona na roztocza, wiec jestesmy mocno podekscytowani po prezentacji ;)

Naprawa bardzo kosztowna. Popsul sie przewód w rurze ssacej
(prąd dla szczotki) - 500 zl (sam zrobilem obejscie).
Popsula sie jakas uszczelka - 500 zl - trzeba bylo dac,
bo rozebranie trudne, uzywaja klejów (!) i trzeba wiedziec
co i jak rozerwac, by potem skleic powtórnie.

Odkurzanie bardzo dobre, nie mozna porównac do tanich wodnych,
które "puszczaja bąki w wanience z woda". Tu jest wir cyklonalny,
na wyjsciu zero pyłów.

W sumie fajna zabawka (swietne szczotki elektryczne poganiające
smieci), prosta jak cep i duuuzo za droga. Poza religia
marketingowa nie widac, co tam ma tyle kosztowac.

Aaa - jak sprzedadza Ci odkurzacz, przez kilka lat beda sprzedawac
filtry osmotyczne i supersciereczki. Tak latwo sie nie wywiniesz
- ja mam juz kilka supersciereczek, ale od osmozy (chyba) sie
wybronilem :-)

pozdro
--
A S

30. Data: 2010-03-23 09:46:53

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki wrote:

> Ależ te ludzie teraz delikatne... Spać przy odkurzaczu by było
> ciężko, ale żeby aż tak się bać tego dźwięku? :)

no wiesz jeśli zgodnie z prezentacja mam go używać jako filtra do powietrza
albo jako klimatyzatora to ma sobie wyć przez cały czas.

swoją droga to jak kupowałem odkurzacz kupiłem taki który ma płyną regulację
i może pracować ciszej

Koszty ogrzewania gazowego w kamienicy
Suszarka kondensacyjna (nie pralko-suszarka)
uciążliwe drzewo pod oknem
dom "mieszko"
tanie samobiezne odkurzcaze automatyczne ?