Rainbow - opinie

11. Data: 2010-03-22 11:10:34

Temat: Re: Rainbow - opinie
Od: Poszukiwacz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 10:28, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

> ROTFL, już myślałem że wyciągnął mysz zza boazerii.
> Czy teraz pełni rolę odświeżacza powietrza na stałe czy tylko jak
> goście przychodzą?

Ktoś lub coś się tą myszą zaopiekowało chyba... kilka dni trwało aż
przestało śmierdzieć.

--
Zakurzony

12. Data: 2010-03-22 11:12:21

Od: Poszukiwacz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> i powiem tak
> jesli budujesz dom zainwestuj w centralny odkurzacz

Budowałem i się nie zdecydowałem... kolejne siedlisko syfu...

--
Zakurzony

13. Data: 2010-03-22 11:19:47

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukiwacz pisze:

> ... kolejne siedlisko syfu...

zapomniales dodać IMHO/Wg mnie/z tego co słyszałem

michal

14. Data: 2010-03-22 12:03:58

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poszukiwacz" <j...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

> Ktoś lub coś się tą myszą zaopiekowało chyba... kilka dni trwało aż
> przestało śmierdzieć.

wysmierdziala sie, w sensie zgnilo co mialo zgnic, lub sie zmumifikowala i
tyle, przeciez nie bedzie capic w nieskonczonosc

15. Data: 2010-03-22 12:08:19

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"-=Elwood=-" <elwood@[usun]o2.pl> wrote in message

Można nadal jeździć Skarpetą, ale większość woli Merca...

16. Data: 2010-03-22 12:47:51

Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-22 13:08, Panslavista pisze:

> Mo?na nadal je?dzi? Skarpet?, ale wi?kszo?? woli Merca...

Jeśli to Ci poprawi nastrój...
P.S.
Jak już jesteś taki mądry to sobie popraw kodowanie. Bo krzaczysz

--
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

17. Data: 2010-03-22 12:54:17

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli to Ci poprawi nastrój...
> P.S.
> Jak już jesteś taki mądry to sobie popraw kodowanie. Bo krzaczysz
>
> --
> -=Elwood=-
>
> Our Knowledge Is Our Power

Możliwe, że nie ja tylko parchaty black-box.

18. Data: 2010-03-22 17:45:02

Od: "Abecadło" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos tego uzywa? Czy zna kogos kto uzywa? Interesują mnie głównie 2
> aspekty:

Kolega ma rainbowa, ja mam robclean.
Rainbow wydaje się być solidniejszy, ale dwa razy droższy.
Moja opinia.
Kupowłem jak mi się urodziło pierwsze dziecko. Jest to niezły odkurzacz, raz
w tygodniu używany na cały dom. Lepiej odkurza i "daje " lepsze powietrze
pod odkurzaniu niż mój klasyczny Philips Universe.
Gdybym kupował jeszce raz, pewnie bym kupił. Ale nie rainbowa, jakąś inną
podróbę.
Możesz poszukać na allegro. Ci co oferują używane rainbowy to przeważnie
serwisanci, serwisy lub sprzedawcy którzy odkupują odkurzacz za 1 tys PLN
przy sprzedaży nowego, remontują i sprzedają za 2 tys. Często ci sami mogą
sprzedać ci nowy odkurzacz, w zassdzie po dużym upuście. Kilka tysięcy ...
bez prezentacji.
Więc można wziąc prezentację oficjalnie a kupić od kogoś innego z upustem
bez prezentacji. Najlepiej z innego miasta.

19. Data: 2010-03-22 20:11:31

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> nazeczona
> jest uczulona na roztocza, wiec jestesmy mocno podekscytowani po
> prezentacji ;)

> Czy ktos tego uzywa? Czy zna kogos kto uzywa? Interesują mnie głównie
> 2 aspekty:
>
> - czy rzeczywiscie ten sprzęt "oczyszcza powietrze" z kurzu i
> roztoczy?
> - czy rzeczywiscie oczyszcza powietrze z nieprzyjemnych zapachow
> (sprzedawca twierdzi, ze np. po smazeniu ryby wystarczy go wlaczyc na
> kilkanascie minut i przestaje smierdziec w kuchni :)?

a dodają zagłuszki czyli sprzęt ochrony słuchu :)

20. Data: 2010-03-22 20:14:53

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukiwacz wrote:

> Zgoda. Ale przyznasz, że mniej syfu wylatuje z rainbowa z wylotu
> powietrza niż tradycyjnego, niewodnego odkurzacza.

ale są też sporo tańśze wodne odkurzącze...

są też odkurzacze z filtrami... mój samsung ma filtr sitkowy gąbkowy a
potem jeszcze filtry na wylocie powietrza no.

> [...]
> całej... Rainbow się przydał, co prawda nie wyciągnął smrodu, ale w
> połączeniu z wlanym olejkiem zapachowym dosyć znacznie go zredukował

a jak z uszami... chyba są cichsze i tańsze metody rozpylenia środka
zapachowego w domu

> 2) Niosłem wanienkę z wodą po kąpieli dziecka i ups... wylało sie
> wszystko na wykładzinę... bez problemu wciągnąłem Rainbowem.

to samo zrobisz każdym innym odkurzaczem wodnym

Koszty ogrzewania gazowego w kamienicy
Suszarka kondensacyjna (nie pralko-suszarka)
uciążliwe drzewo pod oknem
dom "mieszko"
tanie samobiezne odkurzcaze automatyczne ?