Randam teraz czy na jesień

41. Data: 2008-06-24 15:17:11

Temat: Re: Randam teraz czy na jesień
Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:g3p586$n0u$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
dcommunicationinc
> Hejka. Zwykła sól kuchenna jest zabójcza.
> Pozdrawiam prozaicznie Ja...cki
Taa juz babilończycy posypywali podbite ziemie ale potem nic NIE rośnie.
Borato

42. Data: 2008-06-24 15:25:00

Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
> O tu:
> gleby.<
> Czy wszystkim mowisz, co maja pisac, czy tylko tak na grupie?

Mówię tym, którzy się zasłaniają pseudonaukowym bełkotem zamiast wprost
powiedzieć, że nie lubią chemii. To drugie rozumiem, szukania pseudo
poparcia swoich tez, nie.

> Czy masz jakies podstawy naukowe, zeby twierdzic, ze to co ja pisze, nie
> jest bliskie prawdzie?

Wiesz... wytaczać naukowe podstawy na obalenie twierdzeń z wiki to walenie
bazuką do wróbla.
Jeszcze raz podkreślę: szanuję Twoje zdanie na temat chemii, jest nawet
bardzo bliskie mojemu, ale nie zasłaniaj się Bóg wie jakimi badaniami, a
napisz wprost, ze jak nie musisz to chemii nie używasz albo z definicji nie
używasz, bo tak i już.
Przem

43. Data: 2008-06-24 15:41:33

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Artykuł w Wikipedii też nie jest podstawą naukową.

Ale ma odnosniki do sankcjonowanych, naukowych wydawnictw.

44. Data: 2008-06-24 15:54:14

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz wrote:

> Dobrze wyczytalem? Kobiety od randupu robią sie ospałe a meżczyżni tracą
> jurnosc?
> A moze podsuniesz nam jakies konkretne źrodło a nie wikipedię?
>
> Pozdr.
>
> D.P
> .

Richard et al, Differential Effects of Glyphosate and Roundup on Human
Placental Cells and Aromatase, Environmental Health Perspectives Vol.
113, No.6, 716-720

Jesli spojrzysz w Wikipedie pod haslem Roundup, znajdziesz tam ten
odnosnik pod nr. 31 - na koncu jest link do pdf, gdzie mozna te cala
prace przeczytac. Jest tam wiele odnosnikow do prac naukowych
traktujacych na ten temat. Zwykle w Wikipedii, przynajmniej po
angielsku, nie ma gdybania i wyciagania wnioskow z powietrza - raczej
sa one podparte odnosnikami do prac naukowych, ktore podpieraja te
stwierdzenia.

MB

45. Data: 2008-06-24 16:01:02

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. To, że ludzie lubią być straszeni a przecież... nie ma szatana a
> świat realny jest poznawalny.

Ale często poznawalny na kilka różnych sposobów i z różnymi wynikami :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

46. Data: 2008-06-24 16:16:39

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borato pisze:
[...]
> Na robale dobrze robi kompocik z chryzantem albo z konopi polskich ale tych
> raczej nie wolno.a polecali sadzić pod drzewami owocowymi i spokój ze
> szkodnikami a jakie owocki :-)

Tylko nie oblizuj palców jak będziesz robić.
I nie wdychaj jak będziesz kropić.
Lepiej zrezygnuj skoro nie wiesz z czym masz do czynienia.

--
pozdr. Jerzy

47. Data: 2008-06-24 17:15:37

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Przemek wrote:

> Mówię tym, którzy się zasłaniają pseudonaukowym bełkotem zamiast wprost
> powiedzieć, że nie lubią chemii. To drugie rozumiem, szukania pseudo
> poparcia swoich tez, nie.

Jak możesz łatwo zauważyć oglądając artykuł w Wikipedii, to co jest tam
napisane jest w większości poparte odnośnikami do prac naukowych (nie
pseudonaukowych) opublikowanych w pismach naukowych (nie
pseudonaukowych). Nie nazywaj więc tego pseudonaukowym bełkotem.
Jeżeli chcesz polemizować, to merytorycznie.

Pozdrowienia,
Michał

48. Data: 2008-06-24 19:59:08

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemek wrote:

> [...]
> bardzo bliskie mojemu, ale nie zasłaniaj się Bóg wie jakimi badaniami, a
> napisz wprost, ze jak nie musisz to chemii nie używasz albo z definicji

"bo tak i juz"? Jak bylam mala, tez mi chcieli narzucac taki poglad na
swiat "bo tak i juz", ale nigdy sie nie dalam. Ja wole byc
poinformowana, dlaczego, co i jak, i nigdy nie przyjmuje czegos "bo tak
i juz". Wole wiedziec, co jem, co pije, i co zawiera gleba, w ktorej
rosnie moje jedzenie, niz przyjmowac, ze jest jak jest, bo tak i juz! W
ten sposob nic by sie nigdy nie zmienilo, gdyby ludzie nie dazyli do
poznawania swojego swiata. Bylo tak kiedys, ze mozna bylo ludziom
nakazac, zeby mysleli czy wypowiadali sie w taki czy inny sposob, co
usilnie chcesz mi narzucic, ale te czasy juz minely. Teraz na szczescie
mozna zapytac, dlaczego, co i jak, i nawet dostac kilkanascie
odpowiedzi, i uzywajac wrodzonej yntelygencji wykapowac, o co w tym
swiecie chodzi. Wlasnym mozgiem, a nie czyims ukazem "bo tak i juz". LOL :)

MB

49. Data: 2008-06-24 20:18:59

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:48612ba8$0$26706$2318a52a@unlimited.newshosting
.com
Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> ... oglądając artykuł w Wikipedii, to co jest
> tam napisane jest w większości poparte odnośnikami do prac naukowych

Hejka. To "w większości" czyni różnicę. ;-) Unikam wikipedii, bo głównie
prezentuje opinie a nie fakty.
Pozdrawiam niewiarygodnie Ja...cki

50. Data: 2008-06-24 20:39:00

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
dcommunicationinc
Magdalena Bassett <i...@b...com> napisał(a):

> Wole wiedziec, co jem, co pije, i co zawiera gleba, w
> ktorej rosnie moje jedzenie,

Hejka. Skad znasz skład tego, co jesz? Masz domowe laboratorium?
Pozdrawiam niezależnie Ja...cki

problem z nowym trawnikiem
Drzewa czereśniowe sprzedać?
Lipy kwitną