Ratunku...

21. Data: 2004-05-22 09:45:46

Temat: Re: Ratunku...
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c8n5mb$49r$1@inews.gazeta.pl...

> Albo czasami wrecz przeciwnie.
>
> BTW: wylazisz z mojego kaefa z czystej zlosliwosci, czy moze zlikwidowali
Ci
> konto na Onecie za lekcewazacy stosunek do opisu grup dyskusyjnych, na
> ktorych jestes aktywna?

hehe, o tym samym pomyślałem w związku z kontem na onecie;)))

Pozdrawiam,
Adam

22. Data: 2004-05-30 16:40:06

Od: Gaja <p...@a...at.arni.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda napisał:
> Zna ktoś jakąś bezpieczną i skuteczną dietę, dzięki której mogłabym schudnąć
> ok. 8 kg do wakacji??
> Z góry dziękuje moim wybawcom ;]

Odchudzanie przez głodzenie jest wielkim błędem najlepiej zrezygnować z
potraw wysokkalorycznych i zastąpić je np warzywami i owocami nie jeść
na noc, nie kłaść się po jedzeniu ani nie siadać przed TV tylko iśc na
spacer. Zapomieć o podjadaniu między posiłkami. Wiecej ruch może jakiś
sport np; rower, basen itp. to działa wiem po sobie. Powodzenia.
--
Gaja

Doradźcie.
[MM] czy jestem oporna?