Ratunku...

11. Data: 2004-05-20 14:14:17

Temat: Re: Ratunku...
Od: m...@w...pl (Marta) szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> Zna kto? jak?? bezpieczn? i skuteczn? diet?, dzi?ki której mog?abym schudn?ae
> ok. 8 kg do wakacji??
> Z góry dzi?kuje moim wybawcom ;]

> Pozdroofki
> Magda

na czym polega dieta optymalna
-------------------------------
wyslano z http://schudnij.netfirms.com

12. Data: 2004-05-20 15:33:29

Od: "Anna Łazowska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze zacznijmy od tego, ile wazysz przy jakim wzroscie i kiedy te wakacje
;)

> 165 cm i 58 kg... i chciałabym do tych wakacji zrzucić ok.8 kg. Z góry
bardzo
> dziękuje za jakiekolwiek wskazówki

Dziewczyno, Ty się dobrze czujesz????
Chcesz w anoreksję wpaść?

13. Data: 2004-05-20 15:39:41

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyno, Ty się dobrze czujesz????
> Chcesz w anoreksję wpaść?

No właśnie nie chce... dlatego proszę o wskazówki bo chce się odchudzać "z
głową".

Pozdrawiam
Magda

14. Data: 2004-05-20 18:26:20

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl:

> No cóż... nie widze żadnych wskazówek, więc zaczęłam się odchudzać na własną
> rękę... zobaczymy co z tego wyjdzie :]

No coz. Moje wskazowki sprowadzaja sie do tego, zebys a) racjonalnie zweryfikowala
cel (bo przy Twojej wadze to moze 3 kilo do wakacji jest realne), b) unikala
cukru, bialej maki i fast foodow, c) regularnie uprawiala jakis sport, bo wiecej
ruchu na pewno nie zaszkodzi d) poczytala o dietach niskoweglowodanowych
i wybrala sobie cos, co Ci najbardziej odpowiada. Pamietajac o tym, ze zadna
z nich nie jest dieta cud na trzy tygodnie, tylko zmiana podejscia do jedzenia
na dlugo, najlepiej na cale zycie. A o schudnieciu do 50 kg zapomnij, to juz
bedzie stanowczo niedowaga.

Ale zdaje sobie sprawe, ze to powyzej brzmi jak trucie starej ciotki i ze
wcale Cie nie przekona, jesli chcesz byc chuda i juz, bo kolezanki, bo modelki,
bo mnostwo miejsc w sieci, w ktorych dziewczyny moga sie wzajemnie w dazeniu
do maksymalnej chudosci wspierac. Wiec co mam wlasciwie napisac? Chyba tylko
ze zycze Ci powodzenia i zebys sobie nie zaszkodzila za bardzo.

Pozdrawiam,

BA

PS. Mimo wszystko, moze jeszcze tam nie trafilas, wiec zajrzyj np. tu:
http://hafsa.republika.pl/diety/diety.htm
http://ha182.internetdsl.tpnet.pl/jw/dieta/faqdieta.
htm
http://misiczka.com/monti/monti.html

15. Data: 2004-05-21 07:43:01

Od: "Anna Łazowska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie nie chce... dlatego proszę o wskazówki bo chce się odchudzać "z
> głową".

Ale z czego chcesz się odchudzać????
Powiem tak: na wszystkich "rozsądnych" dietach nie schudniesz, bo masz jak
najbardziej prawidłową masę ciała. Na innych owszem, schudniesz, tylko po
co?

16. Data: 2004-05-21 09:00:31

Od: "Filip[a]" <a...@i...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie nie chce... dlatego proszę o wskazówki bo chce się odchudzać "z
> głową".

to moze wystarczy pocwiczyc, a nie wprowadzac diete, moze basen - woda
ladnie modeluje cialo:-) polecam tez rower

Pozdrawiam
F[a]

17. Data: 2004-05-21 09:21:41

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:

> No właśnie nie chce... dlatego proszę o wskazówki bo chce się odchudzać "z
> głową".

Też mam 165 cm i był czas ( w liceum), że ważyłam 46-47 kg - byłam
okropnie chuda! Widzę to na zdjęciach. Nie dbałam całkiem o wagę ni
linię, po prostu zawsze duzo się ruszałam (rower, kajaki, wspinaczka),
nie lubiłam słodyczy ( mam to do dziś) - byłam chuda i nie wyglądało to
wcale super pięknie ;)

To jest też kwestia wieku - o ile bardzo chuda nastolatka nie wygląda
przeraźliwie (choć mało apetycznie, wg zgodnej opinii moich kolegów), o
tyle koścista kobieta (imho oczywiście) prezentuje się... niezbyt
zachwycajaco :)

Nie jesteś gruba. Uważam (nie znając Twojej budowy ani wieku, więc moze
być to troszkę mylące)że ok. 53-55 kg jest bardzo ok.
Żeby stracić te 3-5 kg do wakacji, starczy nie jeść słodyczy,
ziemniaków, białego pieczywa. Średnio intensywnie, najlepiej codziennie
uprawiać jakis miły Ci sport - i osiągniesz bez bólu taką wagę.
--
pa, Basia

18. Data: 2004-05-21 12:33:35

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ziemniaków, białego pieczywa. Średnio intensywnie, najlepiej codziennie
> uprawiać jakis miły Ci sport - i osiągniesz bez bólu taką wagę

:) I racjonalnie patrząc te 3-5 kg mnie satysfakcjonuje! Nie jem słodyczy i
biegam, jeżdże na rolkach i ćwicze codziennie :)
Dziękuje i pozdrawiam

Magda :)

19. Data: 2004-05-22 08:22:52

Od: "Krystynaopty1" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@w...pl (Marta) napisał(a):

> na czym polega dieta optymalna

Na stosowaniu proporcji białka, tłuszczu i węglowodanów
klasyczna - B:T:W 1:2,5-3,5:0,5 oraz na tym, że podstawą żywienia są
produkty pochodzenia zwierzęcego, jako biologicznie wartościowsze, a
roślinne są dodatkiem smakowym. Czyli w DO jest dokładnie odwrotnie, niż
w zalecanej piramidzie żywieniowej.
Te zasady sprawiają, że nawet bardzo chorzy ludzie wracają do zdrowia.
Wszystkie zasady są tutaj:
http://www.dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=80

Krystyna [na DO od 06.98 r.]

20. Data: 2004-05-22 09:15:32

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Krystynaopty1 w wiadomości news:c8n2ks$nn0$1@inews.gazeta.pl pisze:

> podstawą żywienia są
> produkty pochodzenia zwierzęcego, jako biologicznie wartościowsze,

Gdybys to jeszcze potrafila udowodnic... O bialku rozprawialismy sobie juz
niejednokrotnie, a teksty o "tysiacach niezbadanych jeszcze, ale z pewnoscia
dobroczynnych dla czlowieka" substancji mozemy sobie spokojnie odlozyc na
poleczke z poboznymi zyczeniami. Zostaja jeszcze slynne enzymy, ale po
pytaniu o ich konkretne nazwanie, podanie ilosci i porownanie ich z tym, co
mozna znalezc w pokarmie pochodzenia roslinnego, zapadnie zapewne glucha
cisza, a Leszek na chwile poszuka sobie duzo wazniejszych, niz pisanie na
grupy dyskusyjne, zajec.

> a roślinne są dodatkiem smakowym.

Jakie ladne. A mozesz ten "dodatek smakowy" odstawic bez szkody dla
organizmu?

> Te zasady sprawiają, że nawet bardzo chorzy ludzie wracają do zdrowia.

Albo czasami wrecz przeciwnie.

BTW: wylazisz z mojego kaefa z czystej zlosliwosci, czy moze zlikwidowali Ci
konto na Onecie za lekcewazacy stosunek do opisu grup dyskusyjnych, na
ktorych jestes aktywna?

Doradźcie.
[MM] czy jestem oporna?
[ot] Niezbednik dietetyczny