Re:

Data: 2002-09-23 19:53:40
Temat: Re:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in

> "oskarżyciel"
jak w ogole klamca moze byc oskarzycielem ?

> dowód - nie umiesz podać nr. "Twojego" wniosku patentowego

czlowieku, zaprzetan swoich trollowskich wystapien,
jest takie wydawnictwo zwane encyklopedia
i zawiera hasla
wynalazca i wynalazek

i jak juz spamerze od tanich domen www za 10$ przeczytasz, to moze
przestanies sie podlizywac , czy lizac komus ....

Na miejscu Adama bym sie wstydzil miec takiego trolla za podlizywacza.
To jest wrecz obrzydliwe i takie niemeskie.

Ale do rzeczy.
Nawet trolle, spamery moga uzyskac wglad do wynalazkow.
Procedura obowiazujaca jest nastepujaca.
Podanie z uzasadnieniem.
Podpisanie NDA i wplacenie kaucji na konto depozytowe , jako gwarancji,
ze troll majacy za nic obowiazujace prawo internetowe, naruszy
postanowienia NDA.
I zadne podanie od trolla osobiscie.
Instytucja, firma, pieczatka dyrektora, prezesa, czy zarzadu.

Bedzie to. Bedzie depozyt gwarancyjny, to wlasciwa kancelaria prawna
udostepni opisy wynalazkow za oplata.
Oplaty sa wysokie i z pewnoscia nieosiagalne dla trollow.
Zatem proponuje koniec dyskusji.

I jak mi jeszcze kiedykolwiek jakis troll, spamer, zacznie zawracac
glowe w sprawie wynalazkow,
bedzie mnie nekal, obrazal, szantazowal, klamal,
to jezeli znajde choc cien tekstu ktory uznam za forme szantazu,
niedozwolonego przymusu,
to od razu zostanie skierowany wniosek do prokuratury.
I aby kazdy troll mial zawsze tego swiadomosc, ze kazde naruszenie
prawa,
zwiazane z ochrona wlasnosci intelektualnej,
bedzie przedmiotem scigania przez wlasciwe organy.

Wlasnosc intelektualna podlega szczegolnej ochronie na podstawie
obowiazujacych miedzynarodowych konwencji.
Zatem wszelkie dzialania o charakterze wywiadowczym, usilowania
uzyskania dostepu do informacji o charakterze poufnym, beda niezwlocznie
zglaszane do wlasciwych instytucji.

Nie ma w Polsce , Europie, na swiecie, takze w internecie czy usenecie,
miejsca dla trolli zajmujacych sie wywiadem z zakresu wlasnosci
intelektualnej.
Wszelkie usilowania nieuprawnionego dostepu do informacji niejawnych,
stanowia naruszenie prawa.

Czy teraz trolle to zrozumialy ?

KONIEC DYSKUSJI

A jezeli jakis troll jeszcze ma jakies uwagi, to zapytania nalezy
kierowac do kancelarii prawnych, rzecznikow patentowych i specjalistow z
zakresu ochrony wlasnosci intelektualnej.

To jest grupa medycyna i nie zauwazylem, aby ktos tutaj zajmowal sie
wynalazkami z medycyny.
Zatem oczekuje zamkniecia watkow osobistych, watkow trollowskich,
spamerskich i dotychczasowych offtopickow,
naruszajacych obowiazujaca netykiete.

Kto nie przestrzega zasad netykiety, ten nie jest godzien i nie
zasluguje na jakiekolwiek informacje.
Pokarm dla trollow zostanie wydany jutro.