160 KK...

21. Data: 2014-01-24 23:04:36

Temat: Re: 160 KK...
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:lbu9r5$j5t$1@node2.news.atman.pl...
> Droga nie musi prowadzić w ten sposób,
> aby akta trafiły do instancji wyższej.

Zajrzyj do kpa.

> Nie wiem, skąd mają, ale wiem, że oni wiedzą o tym, że mają za
> mało takich miejsc. Jeśli nie wiesz, na jakiego kontrolera trafisz
> (z ,,sercem'' czy bez) musisz opłacić postój także wtedy, gdy masz
> taką kartę.

I jedna osoba coś tu zmieni?

22. Data: 2014-01-25 02:22:22

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Tomasik" 52e2f214$0$2152$6...@n...neostrada.pl

> Zajrzyj do kpa.

Dzięki. Czyli nie muszę niczego motywować -- po prostu piszę, że odwołuję
się. W szczególności -- nie muszę [wyzywać ich od skurwysynów] nazywać ich
po imieniu. ;) Właśnie zastanawiałem się nad [wyzwiskami i inwektywami...]
argumentami... ;)

A poważniej -- warto uzasadniać czy nie warto?

-=-

> I jedna osoba coś tu zmieni?

Tak, o ile stosownie ją przemnożysz. Nie sądzisz
chyba, że mnie jednego tak traktują ci złoczyńcy?

Naprawdę wiem od stosownego pracownika UM o zbyt małej
liczbie miejsc dla niepełnosprawnych. I tą osobą nie
jest mój ojciec -- projektujący drogi, dróżki,
skrzyżowania, drogi dla rowerów itd...

http://www.czasbialegostoku.pl/artykul/afera-o-niepe
lnosprawnych-prezes-zarzuca-korupcje-i-nepotyzm-w-um
-szczegoly

Maria Górska -- członek składu orzekającego i zarazem
główna bohaterka afery opisanej na tej stronie WWW.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

23. Data: 2014-01-25 10:33:01

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:lbv755$duk$1@node1.news.atman.pl...

> A poważniej -- warto uzasadniać czy nie warto?

Warto napisać w KILKU zdaniach, o co chiodzi. Nie obraź się, ale jatych
Twoich tasiemców nie czytam. Szukam w tekście pytania i na nie odpowiadam.

> Tak, o ile stosownie ją przemnożysz. Nie sądzisz
> chyba, że mnie jednego tak traktują ci złoczyńcy?

Nadal nie widzę przełożenia na liczbę miejsc parkingowych. Jak będzie za
dużio uprawnionych, to po prostu będą musieli oczekać jak się zwolnią i
tyle. Ilość miejsc parkingowych wymagana przepisami nie zależy od ilości
uprawnionych.

lnosprawnych-prezes-zarzuca-korupcje-i-nepotyzm-w-um
-szczegoly
> Maria Górska -- członek składu orzekającego i zarazem
> główna bohaterka afery opisanej na tej stronie WWW.

Nie chce mi się tego analizować, ale z doświadczenia wiem, że przeważnie
takimi argumentami rzucają osoby, którym wyczerpały się argumenty
merytoryczne. Oby w tym wypadku było inaczej.

24. Data: 2014-01-25 16:22:56

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Tomasik" 52e393b4$0$2379$6...@n...neostrada.pl

> Warto napisać w KILKU zdaniach, o co chiodzi. Nie obraź się, ale jatych Twoich
tasiemców nie czytam.

Nie przejmuj się -- ja też ich nie czytam. ;)
(stąd tyle błędów przepuszczonych)

: Szukam w tekście pytania i na nie odpowiadam.

Moim zdaniem Twoja pomoc jest dla mnie owocna.
Za tę pomoc Ci dziękuję. Kiedyś sądziłem się,
odwoływałem się, pisałem pisma -- ale wtedy
miałem do pomocy ludzi:

-- rasowe/profesjonalne korektorki z wydawnictwa
uniwersyteckiego dbały o poprawność:
-- stylistyczną
-- gramatyczną
-- ortograficzną
-- rasowy/profesjonalny składacz tekstu z wydawnictwa
dbał o poprawność ogólnego wyglądu, że tak to określę
-- studenci prawa dbali o stronę prawną pism
-- w zanadrzu byli prawnicy zawodowi, których
miałem włączać (raz włączyłem) do akcji
w wypadku przegrywania studentów

a biuro podawcze (czy jak się to zowie) było jedno dla wielu sądów
i prokuratury, więc nawet nie wiedziałem, gdzie zanoszę swoje pismo...

Ten świat -- został zburzony!
I nie zostanie odbudowany.

> [...]
uprawnionych, to po prostu będą musieli oczekać jak
> się zwolnią i tyle. Ilość miejsc parkingowych wymagana przepisami nie zależy od

Nie wiem, od czego zależy, ale chyba wyjaśniłem Ci
problem -- UM wie, że zbudował za mało takich miejsc.
Mój ojciec, zapytany o małą liczbę miejsca na drodze,
którą projektował (na ulicy Waszyngtona) odparł, że
o każdym detalu tej drogi, także o parkingach, które
przeżywały swoje burzliwe przeobrażenia, decydowali
urzędnicy, nie on.

Nie była to krótka odpowiedź -- tak zwana zdawkowa, ale
długa opowieść o powstawaniu tego projektu, o kolejnych
,,koncepcjach'' niezdecydowanych urzędników, o względach
wyższej konieczności itd... [czyli -- o fanaberiach]

Mój Ojciec (jak łatwo przewidzieć) ma na nazwisko tak,
jak ja, a moje nazwisko jest w odpowiednim miejscu
ukazane -- nie jest utajnione. Moje zaś ,,rewelacje''
można zweryfikować, gdyż podaję nazwę ulicy...

Oczywiście to nie jest jedyna droga, którą projektował mój ojciec.
Ma na swym koncie sporo -- **swego czasu** (przez wiele lat, może
nawet przez 10 lat) nie miał konkurencji w tej części Polski na
wybrane ,,usługi''; przykładowo -- żadna inna firma w ,,regionie''
nie miała jednocześnie uprawnień do projektowania i budowania
sygnalizacji ulicznej...

Czy region to jedna ulica? Nie, to raczej znacząca część
całego kraju, jakim jest Polska.

Czy ojca wtajemniczano w ,,arkana'' przetargowe?
Tak, ale różnie bywało, bo poza nim byli inni z ,,klubu'' wtajemniczonych...

> [...]

argumentami rzucają osoby, którym wyczerpały się
> argumenty merytoryczne. Oby w tym wypadku było inaczej.

Merytoryczny argument jest:

-- osoba zasiadająca w komisji stwierdziła, że komisja
wybrała ofertę syna Marii górskiej bez rozpatrywania
ofert konkurencyjnych

Miałem 80% udziałów w firmie, której zleceniodawcą w 90% był Urząd Miejski.
Miało to miejsce kilkanaście lat temu -- moje zarobki (legalne) sięgnęły
kilku tysięcy pln dziennie. I wiem, co to jest przetarg w wydaniu tego UM.

Przykład:

-- firma wygrywająca jakiś przetarg być może wygrywa
słabe zarobki bezpośrednie, ale dzięki temu, że
wygrywa ten przetarg, dostaje jakieś ,,drobne''
prace niejako przy okazji... na tych ,,drobnych''
pracach jest zysk faktyczny

przykładem są choćby pylony (żółte słupki na skrzyżowaniach)
czy oświetlenie parków i skwerków

-- przetarg obejmuje masę punktów, w których nawet tęga głowa
pogubi się; każdy z tych punktów ma jakąś wagę, wszystkie
te punkty jakoś sumują się po wymnożeniu przez cenę podaną
przez oferenta; przetarg jest tak sprytnie przygotowany,
aby osoba wygrywająca nie była osoba ani najtańszą, ani
najlepszą, ale po prostu zapoznana z niuansami przetargu

Znając ludzi pracujących w UM -- nie mogę wątpić w to, co podaje ta strona.

-=-

A co sądy na to wszystko? Zarówno sądy białostockie, jak
i UM -- opanowują ludzie rekrutujący się z białostockiego
Uniwersytetu. Skąd to wiem? Bo i ja byłem pracownikiem
białostockiego uniwersytetu.

Czy mnie także chroniły dodatkowo białostockie sądy?
Przez wiele lat -- tak, ale poza mną także inne osoby
dookoła mnie były ,,zaprzyjaźnione'' z tutejszym wymiarem
sprawiedliwości, dlatego nie jest prawdą, jakobym każdą
rozprawę wygrywał, zanim do niej dochodziło. ;)

W szczególności takie instytucje jak policja
czy PZU -- nie należały do łatwych adwersarzy.

Ale przetargi publiczne to nie sprawa Białegostoku -- są instytucje wyższe...
Są, ale są raczej bezsilne. Albo przynajmniej były -- gdy interesowałem się tym.

-=-

Po szkicu ogólnym/sytuacyjnym wróćmy do mojej sprawy, jeśli pozwolisz:

Zatem Twoim zdaniem nie wystarczy samo napisanie o odwołaniu, ale
potrzebnych jest kilka zdań wyjaśniających. Jakie to zdania? Mam
opisać, czym są wypukliny? Czym grożą? Mam napisać o tym, że
lekarz nie badał mnie? A może mam powołać się na opinie innych
lekarzy, w tym i tych neurologów, którzy uszkodzeniom kręgosłupów
poświęcili ćwierć wieku, bądź więcej?...

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

160 KK...
160 kk
Re: Prośba o bardzo niezyczliwą ocenę/krytykę mojego pisma
Re: Prośba o bardzo niezyczliwą ocenę/krytykę mojego pisma
Re: Spustoszenie moralne...