18-tka... ;)

21. Data: 2013-02-20 03:36:28

Temat: Re: 18-tka... ;)
Od: Marsjasz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

--
Marsjasz

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup

22. Data: 2013-02-20 17:07:47

Od: artustas <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-28 00:05, Anai pisze:
> [...]
> 18-tkę. Z resztą menu sobie jakoś poradzę, bo młodzież mało wymagająca,
> parę sałatek, tort, jakieś mini-kanapki i pizza, tylko zupa stanowi dla
> mnie problem...
>
> Kiedyś podawało się jakieś flaczki, rosoły z bóg-wi-czym, ale mało
> prawdopodobne, żeby dzisiejsza młodzież doceniła, że spędziłam pół nocy
> na lepieniu jakichś tam kołdunów czy czegoś innego w tym stylu ;)
>
> Jedyne co mi na ten moment przychodzi do głowy, to albo jakaś cebulowa z
> grzankami ew. serem, albo zupa zbójnicka z kulkami z mięsa mielonego

Ja zaproponuję zupę cebulową krem, nie znam jeszcze nikogo komu by nie
smakowała. Robi się ją błyskawicznie.
Przykład: http://www.smaczny.pl/przepis,zupa_cebulowa_krem_z_g
rzankami

Artustas

23. Data: 2013-02-20 17:13:13

Od: artustas <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zaproponuję zupę cebulową krem, nie znam jeszcze nikogo komu by nie
> smakowała. Robi się ją błyskawicznie.
> Przykład: http://www.smaczny.pl/przepis,zupa_cebulowa_krem_z_g
rzankami

A zapomniałem dodać, ja czasami dodatkowo jeszcze zabielam i zagęszczam,
śmietaną lub mlekiem z mąką, ale to już kwestia gustu, czasami mi się
nie chce i też smakuje.
Grzanki do niej są najsmaczniejsze ze zwykłego chleba (kosteczki)
usmażone na patelni na oleju, z pieczywa tostowego nie są tak smaczne i
chrupiące, poza tym zaraz po dodaniu do zupy błyskawicznie rozmiękają.
Artustas

24. Data: 2013-02-21 12:24:48

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artustas" napisał w wiadomości grup

> [...]
>na patelni na oleju, z pieczywa tostowego nie są tak smaczne i chrupiące,
>poza tym zaraz po dodaniu do zupy błyskawicznie rozmiękają.

Jako fan zupy cebulowej sugeruję przetarcie cebuli poprzez metalowe sito
zamiast blendowania, szklankę białego wina i wybrać jako żółty ser parmezan
(od biedy Dziunas). Osobiście nie używam też mąki, przetartą cebulę można
doprowadzić do praktycznie każdej pożądanej gęstości bez niej.

pzdr
olo

NicerDicer Plus - warto kupić?
Do "paprykarzy" :-)
Potrawy świąteczne (zupa rybna, rolada z łososiem, galarety)
Ikelka ...
Czym toto się...