19 ta rocznica ślubu :-)))))

1. Data: 2004-01-06 06:10:45

Temat: 19 ta rocznica ślubu :-)))))
Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie ;-)))))

W natłoku postów o rozstaniach, problemach z dziećmi, braku umiejętności
czytania i zrozumienia, zarzutów nieodpowiadania na "za trudne" pytania (to
do Ciebie Jacku ;-)))) - pozdrawiam serdecznie) i generalnie tematyki
dołującej i pesymistycznej w brzmieniu, chciałem poinformować, że w dniu
wczorajszym w radosnej i pełnej miłości atmosferze uczciliśmy z Żoną
(niewątpliwie, jak pisze Talko najlepszą z Żon) 19 rocznicę naszego ślubu.
Dzieci po złożeniu życzeń powiedziały, że dają nam dzisiaj wolny wieczór i
zamknęły się w swoich pokojach (podobno się uczyły - chłe... chłe....) a my
przy butelce białego wina, wspomnień oraz planów na przyszłość świętowaliśmy
czego i Wam serdecznie życzę.

Uśmiechy dla wszystkich :-)))))))))))))))))))))

--
Sławek
www.slav.civ.pl

2. Data: 2004-01-06 07:53:27

Temat: Re: 19 ta rocznica ślubu :-)))))
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wczorajszym w radosnej i pełnej miłości atmosferze uczciliśmy z Żoną
> (niewątpliwie, jak pisze Talko najlepszą z Żon) 19 rocznicę naszego ślubu.

Wszystkiego najlepszego z tej okazji i duzo podobnych rocznic!
Fajnie sie czyta,ze jednak w tych porąbanych czasach mozna razem doczekac
takiej rocznicy.
Dla mnie brzmi to bardzo optymistycznie.
Moze zdradzisz nam zloty srodek na dlugoletnie bycie ze soba ?:-)

Pozdrawiam serdecznie.Magda

3. Data: 2004-01-06 08:22:25

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> takiej rocznicy.
> Dla mnie brzmi to bardzo optymistycznie.
> Moze zdradzisz nam zloty srodek na dlugoletnie bycie ze soba ?:-)

Moja teściowa na to samo pytanie podczas 25 rocznicy odpowiedziała że jak
ona przebywała w domu to jej mąż w ogródku i odwrotnie, a czas jakoś
zleciał. Z tego co już sam zauważyłem do ogródka z mieszkania prowadziły
dwie drogi, co pozwala z kolei wykluczyć ewentualne spotkanie podczas
zamiany.
Mam nadzieję że Ci pomogłem;))

A dla Sławka i jego żony serdeczne gratulacje i życzenia by po następnych
19-stu latach pisał równie optymistyczne i nacechowane pozytywnymi
doświadczeniami życiowymi posty :)

Pozdrawiam
Andrzej

4. Data: 2004-01-06 08:29:46

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Moja teściowa na to samo pytanie podczas 25 rocznicy odpowiedziała że jak
> ona przebywała w domu to jej mąż w ogródku i odwrotnie, a czas jakoś
> zleciał.

:-)))))

Z tego co już sam zauważyłem do ogródka z mieszkania prowadziły
> dwie drogi, co pozwala z kolei wykluczyć ewentualne spotkanie podczas
> zamiany.
> Mam nadzieję że Ci pomogłem;))

Nie bardzo,nie mam ogrodka :-))

Pozdrawiam.Magda

5. Data: 2004-01-06 08:40:38

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> :-)))))
>
> Z tego co już sam zauważyłem do ogródka z mieszkania prowadziły
>
> Nie bardzo,nie mam ogrodka :-))

Coś musisz szybko wymyśleć. Może garaż..... piwnica....... strych, poradzisz
sobie jakoś ;)
Acha, zapomniałem wcześniej dodać najważniejszego, teraz ja z żoną mieszkamy
w tym samym mieszkaniu z tym samym ogródkiem ;)))

Pozdrawiam
Andrzej

6. Data: 2004-01-06 08:56:26

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Coś musisz szybko wymyśleć. Może garaż..... piwnica....... strych,
poradzisz
> sobie jakoś ;)

Na pewno sobie poradze,tym bardziej ,ze moj TZ pracuje w nocy,wiec tuz po
obiedzie pada,wiec nie widujemy sie za czesto :-)

> Acha, zapomniałem wcześniej dodać najważniejszego, teraz ja z żoną
mieszkamy
> w tym samym mieszkaniu z tym samym ogródkiem ;)))

O to dobrze wrozy.Ktore z Was zalicza ogrodek ? :-)

Pozdrawiam.Magda

7. Data: 2004-01-06 09:19:40

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wczorajszym w radosnej i pełnej miłości atmosferze uczciliśmy z Żoną
> (niewątpliwie, jak pisze Talko najlepszą z Żon) 19 rocznicę naszego ślubu.

Moje najszczersze gratulacje i życzenia.
Wszystkiego co tak cieszy i wszystkiego co tak łączy jeszcze raz po stokroć.
:-)

Sowa

P.S
A my mamy kolejną rocznicę jutro.
Niestety nasze nie dorosłe dzieci, raczej nie będą tak miłe i nie zamkną się
w swoim pokoju. :-)

8. Data: 2004-01-06 09:22:30

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obiedzie pada,wiec nie widujemy sie za czesto :-)

> mieszkamy
>
> O to dobrze wrozy.Ktore z Was zalicza ogrodek ? :-)

No na zmianę, zgodnie z tradycją rodzinną, ale u nas dochodzą jeszcze moje
dłuuuugie czasami delegacje, o właśnie możesz tego spróbować :))

Pozdrawiam
Andrzej

9. Data: 2004-01-06 09:31:16

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No na zmianę, zgodnie z tradycją rodzinną, ale u nas dochodzą jeszcze moje
> dłuuuugie czasami delegacje, o właśnie możesz tego spróbować :))

No to musze zagadac z mojego TZ szefem aby zaczal go gdzies wysylac :-))
A na serio chyba umarlabym z tesknoty :-)

Pozdrawiam.Magda

10. Data: 2004-01-06 10:13:07

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> P.S
> A my mamy kolejną rocznicę jutro.
> Niestety nasze nie dorosłe dzieci, raczej nie będą tak miłe i nie zamkną

Dzięki wszystkim za życzenia i dobre słowo.
Trzeba było sobie Sowa od razu duże dzieci sprawić ;-PPPP

pozdrowionka

--
Sławek
www.slav.civ.pl