Re: 3 lata po ślubie...

Data: 2003-05-31 18:53:24
Temat: Re: 3 lata po ślubie...
Od: "Sowa" <m...@w...pl>

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
news:03053118400096@polnews.pl...

> Wolalabym pewnych rzeczy nie widziec, wierz mi ;)

Osoby starsze czy otyłe nie są wcale brzydkie, czy nieestetyczne ( w
przeciwieństwie np. do osób niedomytych, flejtuchowato ubranych czy źle
umalowanych).
To są jedynie nasze strachy, kompleksy wzorce narzucone nam przez pop
kulturę.
Wszyscy zmieniamy się z wiekiem, ale to nie znaczy że brzydniemy, czy
stajemy się nieestetyczni. To po prostu my mamy to poczucie estetyki bardzo
zawężone (lala Barbie się kłania), a chęć nie oglądania pewnych rzeczy to
już oglądającego problem. Niech się wstydzi ten co widzi.
Można sobie pójść do muzeum i poobserwować jak szybko i drastycznie
zmieniają się kanony piękna. Rubens umarł by ze śmiechu (albo co gorsza
dostał niemocy twórczej) patrząc na dzisiejsze modelki.

Tak dla ciekawostki - jak na zajęcia z rysunku przychodziła młoda szczupła
modelka lub model - większość studentów zmywała się cichcem - bo jak toto
kościste, z twarzą bez wyrazu rysować - nuda. Zostawali tylko amatorzy ew
schadzki, zainteresowani nie uwiecznianiem piękna ludzkiego ciała i ducha a
seksualną atrakcją. Za to stare, pulchne spracowane baby i faceci budzili
zachwyt i szał pracowitości.

Czy uważasz, że z wiekiem brzydniesz i odestetyczniasz się, czy może
przechodzisz jedynie naturalny dla istoty ludzkiej, pięknej w każdym wieku
cykl?
Bo to zahacza o inne problemy - np. nieakceptację seksualnych zachowań u
starszych osób, bo niby jak takim nieestetycznym brzydalom robić te rzeczy?
Ale wszystkich nas to czeka - latek przybywa nieodwołalnie.

Sowa