Re[4]: 4:31 zwiazek a bardziej rozwiazek

Data: 2004-03-31 13:36:39
Temat: Re[4]: 4:31 zwiazek a bardziej rozwiazek
Od: myrdhin <r...@p...onet.pl>

Witaj EvaTM,

W Twoim liście datowanym 31 marca 2004 (15:25:20) można przeczytać:

E> Użytkownik "myrdhin" <r...@p...onet.pl> napisał w

E> Chcesz zostać tak jak teraz i zmusić ją do seksu?
E> Do miłości?

E> Czy Ty sobie w ogóle wyobrażasz co czują dzieci, kiedy na Was patrzą i
E> słuchają Was??

E> Czy wyobrażasz sobie ten Lęk, który zostanie im być może na całe życie?

E> E.

tak

pieknie

zmusic do seksu - brzmi wystarczajaco genderowo by mnie zblizyc do
parteru

wyobrazam sobie te dzieci - wyobraz sobie ze tak - nie chcialbym bym
w ich skorze

wyobrazam sobie ten Lęk - sam podobny przeszedlem

odejde spelnie je marzenia i uratuje spokoj dzieci

ale zlo bedzie w niej tkwilo - tak bedzie z kazdym facetem - to jest
jej zla bajka

to dzieci przy niej sa skazane na okaleczenie

starsza corka komus - nie mnie - zwierzyla sie ze awantury i
rekoczyny wybuchaly za kazdym razem

wiec uwazasz ze ta sytuacja to jedynie moja wina i moich
zwierzecoseksulanych potrzeb kosztem milosci i dzieci - prosze nie
zaczynaj polemiki tym nurtem

ona musi leczyc zlo w sobie - ja musze cwiczyc swoj kodeks nie-wybuchania

wyobraz sobie ze ze mna jest duzo dluzej niz z jakimkolwiek facetem
juz 6 lat

a nie wiem czy z kimkolwiek byla chocby rok

wiec kurde czego naskakujesz

--
Pozdrowienia,
myrdhin