Re[2]: 4:31 zwiazek a bardziej rozwiazek

Data: 2004-03-31 13:26:33
Temat: Re[2]: 4:31 zwiazek a bardziej rozwiazek
Od: myrdhin <r...@p...onet.pl>

Witaj Joanna_Maria,

W Twoim liście datowanym 31 marca 2004 (11:45:41) można przeczytać:

J> Przykro mi to czytac, naprawde mi smutno, ze tak wlasnie nie/poukladaliscie
J> sie w sobie i tyle przez to doswiadczasz.

i jadra i flaki bedzie nastepny zabity ZŁY facet

J> Ona..? A TY...?
J> Wyglada, ze jej ta separacja "nie zabije", bo w sumie czym sie rozni obecny
J> stan kreowany przez niš, od oficjalnej separacji..?

mowisz wlasnie tak jak ja to widze

separacja ucieczka to czesc jej wielkiego nieswiadomego planu

nigdy nie pytalem o poprzednich ale zawsze - tylko ze bardzo szybko
konczylo sie to awanturami i jej ucieczka

J> Dlaczego nie skorzystasz z pomocy psychoterapeuty? Ty sam, indywidualnie.

sam ?

nie mam - czego ja nie mam - nie mam motywacji chodzic sam

we dwojke - to przynajmniej lepiej sie poznamy - tu chodzi o wiezi

nawet jak samotna wedrowka na kozetke mi pomoze to w przypadku tego
zwiazku pomoze m to odejsc bo takiej walki nikt nie wygral

J> Jestes fajnym facetem, jeszcze mozesz wiele dobrego doswiadczyc i odzyc jak
J> przywiedly kwiat po pierwszym deszczu. NIE DAJ SIE, masz zadanie przed sobš.
J> I pisz, odzywaj sie do nas.

skad wiesz ze jestem fajny

moze i jestem ale naprawde nieokrzesany

--