Re: 5-10-15

From: "tweety" <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: 5-10-15
Date: Mon, 4 Mar 2002 13:54:18 +0100

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
news:3C836667.C293778E@proinfo.pl...

> A gdybyś go pokochała tak, że nie miałoby to żadnego znaczenia?

Nie pokochałabym , bo jestem realistka i jak juz podkreslałam nie jestem na
tyle silna aby " żyć za dwoje". Więc nie daje sznasy takiej miłosci.

> Fakt to jest mocny argument. Ale to samo się ma przy mężu pijaku - który
sam
> ledwo się trzyma na nogach do tego bije i inne rzeczy wyprawia.

Masz racje ale jak juz mówiłam to jest moje zdania i ja również nie
pozwoliłabym sobie na męza pijaka. Kocham mojego męza, ale jakby podniosł
np. reke na mnie czy na córke to by nas nigdy wiecej nie zobaczył i tak ja
bym zrobiła. A poza tym moze to okrutne co powiem, ale pijaństwa nie widac
(nie zawsze) na pierwszy rzut oka a kalectwo niestety tak. Przykro mi, ze
musze siegąc po takie argumenty ale jestem realistka.

> To życie jest okrutne nie Ty. Kopie w d... i nie patrzy na nic :-(

Masz rację zycie jest okrutne i tez nie rozumiem dlaczego tak sie dzieje, ze
jedni są tacy a inni tacy.

> Ale niema idealnych facetów ani kobiet na świecie. Tylko że się kocha nie
> urody czy sprawności fizycznej ale z tego czegoś.

Zgadza sie ze nie z tego, ale to jest pierwsze wrazanie, przynajmnej dla
mnie. Nie umawiam sie z chłopakiem który ma graba bo wiem ze do łózka bym z
nim nie poszła co nie znaczy ze go potepiam itp. i umawiam sie z samymi
bożyszczami tłumu, nie ale dla mnie uroda zewnętrzna tez jest wazna tak jak
uroda wewnętrzna.

>Ty znalazłaś to coś w
> człowieku sprawnym, a gdyby to był inwalida ?

Nie byłby inwalida bo nie dopuściłabym do roziwniecia sie takich uczuc z
mojej strony i mówie to otwarcie.

> Czy na samym starcie teakich należy skreślać - lub przynajmniej brać duży
zapas
> w kontaktach, bo akut\rat to ta druga połówka - tylko że z lekkimi
usterkami ?

Ja nie mówię o "lekkich usterkach" ja mówie o osobie, która nie jest w pełni
samodzielna czy sprawna moze w ten sposób będzie lepiej. Bo facet z krótsza
noga tez ma "usterkę" ale moze byc własnie pomocny przy takich
"przyzeimnych" sprawach. Powiem cos jeszcze na formu publiczne. chociaż
pewnie zaraz mnie zlinczujecie. Dla mnie równiez ma znaczenie jak jest w
łózku z facetem a jak mam sie np. kochać z facetem, który jest sparalizowany
od pasa w dół np.? ja mam mu pomagać?????? dla mnie to sa rzeczy nie do
przeskoczenia. Wybaczcie moja szczerośc do bólu, ale tez zrozumcie, kazdy
chce miez ta druga połowę na tylke, zbey móc na nia liczyć, a jakbym miała
sie zajmowac jeszcze facetem w domu to juz nie dla mnie, to wtedy byłabym
pielegniarką, chociaz nie twierdze, ze mój maż bezwzgledu na sój stan
fizyczny bedzie ze mna, "nie pozbede sie" go gdyby cos mu sie stało.
Przepraszam wszystkich, którzy poczuli sie urazeni.

Magdalena
GG 472276