Re: 5-10-15

Data: 2002-03-04 20:49:52
Temat: Re: 5-10-15
Od: "JW" <r...@w...pl>

Magdaleno, jeszcze Ci zycie naleje wody w uszy. Moze
nawet niedlugo bedziesz musiala na to czekac.
Pamietaj,ze niesprawnosc jest tak samo na Twojej
drodze zycia jak stanela przed innymi juz teraz.
Odpusc sobie ta wode sodowa i zastanow sie co piszesz.
W Stanach mowi sie: wstaw najpierw bieg zanim
nacisniesz na pedal gazu. Osmieszasz sie nie tylko
wobec tych mlodych ludzi. Osmieszasz sie sama wobec
siebie i to jest bardzo smutne. JW