500 zł na dziecko

161. Data: 2015-10-31 22:16:58

Temat: Re: 500 zł na dziecko
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-31 22:00, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

Dokładnie.
Do zobacznienia.

162. Data: 2015-11-01 11:00:49

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Nie daje właśnie, bo powinien towarzyszyć w każdej szkole, państwo
> nakazuje szukać na własną ręke. Tak samo jest z epidemią gruźlicy, za
> komuny co pół roku miałeś przymusowo prześwietlić płuca, teraz na
> własne życzenie i mamy epidemie gruźlicy.

Jaja sobie robisz. W kazdej szkole? Po co? I dlaczego nie w kazdej
biedronce?
Ale jak sie jest osłem i szukanie dentysty to dla kogoś problem to
rzeczywiście zycie moze byc ciezkie...
No ale skoro dla ciebie wzorem dobrze działającej służby zdrowia sa czasy
minione...

163. Data: 2015-11-01 11:00:50

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak q...@q...pl ...

> Dokładnie.
> Do zobacznienia.

Tak to juz jest - narzekanie, narzekanie a jak przychodzi do konkretów to
okazuje się, że własciwie nie ma na co.

164. Data: 2015-11-01 11:00:50

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zdumiony z...@j...pl ...

> Dentysta mógłby być nawet w pełni płatny. W końcu chodzi się do niego od
> czasu do czasu i lepiej jemu płacić niż jakieś składki zdrowotne.
> Gorzej ma się sprawa z innymi lekarzami, bo albo ma człowiek szczęście i
> nie zachoruje albo choroba może pochłonąć 100 tys. więc kto nie chce
> grać w grę, w której tak wiele się przegrywa lepiej niech się ubezpiecza.
> Więc: dentystę można od zaraz całkowicie sprywatyzować, ale innych
> lekarzy nie, potrzebna składka zdrowotna.

A lekarz rodzinny?
Dermatolog?
Psycholog?

Jestesmy ubezpieczeni i w ramach tego ubezpieczenia mamy dostep do pewnych
usług u dentysty.
Osoby tutaj piszące twierdzą, ze ten obiecany zakres swiadczen nie działa.
Ja twierdze ze działa - przynajmniej w moich okolicach. I to działa na
dobrym poziomie.

165. Data: 2015-11-01 11:53:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-01 11:00, obywatel Budzik uprzejmie donosi:
> Użytkownik Qrczak q...@q...pl ...

> Tak to juz jest - narzekanie, narzekanie a jak przychodzi do konkretów to
> okazuje się, że własciwie nie ma na co.

Chironie, pan do ciebie.

Tak to już jest - nie zaprosisz na domówkę, to ci wytkną, że w ruderze
mieszkasz.

166. Data: 2015-11-01 15:28:01

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-11-01 11:00, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

> Chironie, pan do ciebie.
Obraziłsię na mnie- więc pewno nie

> Tak to już jest - nie zaprosisz na domówkę, to ci wytkną, że w ruderze
> mieszkasz.
A Ty co? Wypić lubisz, ale stawiać nie?

--

Chiron

167. Data: 2015-11-01 16:10:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-01 15:28, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Obraziłsię na mnie- więc pewno nie

No to się nie dowiesz, gdzie nie można się wepchnąć bez kolejki.

> A Ty co? Wypić lubisz, ale stawiać nie?

Nie mam na czym. Ostatni stołek poszedł za pół litra.

168. Data: 2015-11-01 16:12:35

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-11-01 15:28, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> No to się nie dowiesz, gdzie nie można się wepchnąć bez kolejki.

Osoba siedząca w USA mi powie, gdzie w Polsce można się wepchnąć? Typowe

--

Chiron

169. Data: 2015-11-01 16:55:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Nov 2015 10:00:49 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
> rzeczywiście zycie moze byc ciezkie...
> No ale skoro dla ciebie wzorem dobrze działającej służby zdrowia sa czasy

Debil nie wie, jak szkodliwe są częste prześwietlenia. jako nauczycielka
musiałam wykonywac je co pół roku przez 19 lat pracy. 38 ogromnych dawek!
Powinnam zaskarżyć Państwo Polskie o to.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

170. Data: 2015-11-01 17:01:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Nov 2015 16:12:35 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Osoba siedząca w USA mi powie, gdzie w Polsce można się wepchnąć? Typowe

Pooowie, pooowie - zupełnie jak ten tam, noblista, Litwin ponoć, co to
Polakom wieszczył, co i jak majom robić, sam wczesniej na usługach reżimu w
dyrdy goniąc.
3-|
--
XL