Re: 640 lekarzy wymówiło umowy w całym kraju

Data: 2007-10-03 23:24:40
Temat: Re: 640 lekarzy wymówiło umowy w całym kraju
Od: "Jeff" <j...@v...pl>

Tomek Wilicki napisal:

> szczerze? Nie mam z tym większych problemów. Nie zazdroszczę nikomu tego, że
> jest ode mnie bogatszy. No nie, zazdroszczę, ale dla mnie to nie powód,
> żeby gościa nienawidzić :D Niech ma na zdrowie. To jest cena, jaką płaci
> się za lata socjalizmu.

To nie o to chodzi. Tu chodzi o to, aby zdobywal bogactwo ale nie w ten sposob
jak to ma miejsce w Polsce. Na bogactwo trzeba zapracowac w miare uczciwie, a
nie osiagac go, przez "kradziez pierwszego miliona".

> tak katolicy zagłosowali, niestety.

Eeeeeech....:)

> a uważasz, że nie jest trupem? Przyjedź kiedyś z tej Kanady do Polski i idź
> do lekarza. Państwowego.

Ja tutaj raz juz na ten temat sporo napisalem i podalem szereg informacji
ktorych jak widze nawet nie sprobowales przeanalizowac. Wiec jak mozna z Toba
powaznie dyskutowac na te tematy, skoro Ty nadal bujasz w oblokach?

Sorry, lubie Cie, bo zyczliwy czlowiek z Ciebie, ale szkoda mi czasu na jalowe
dyskusje.
Poczytaj moze jakies polskie grupy na ktorych dyskutuje sie na tematy polityczne
i... wyjedz wreszcie do tego USA....:)

Jeff