Re: 640 lekarzy wymówiło umowy w całym kraju

Data: 2007-10-04 08:35:42
Temat: Re: 640 lekarzy wymówiło umowy w całym kraju
Od: "LM" <l...@g...pl>

news:fe0c5i$1fe$1@news.onet.pl...

/.../

> Ty chyba nie wiesz nic [albo udajesz że nie wiesz]
> o okolicznościach prywatyzacji PZU...i innych,
> ile na nich jako ogół społeczności straciliśmy
> [znów wkład podatków] i ile na naszej dalszej
> stracie się zarabia...musi jesteś jednak z tych układów
> które na tym zyskują...lub chcą-mają widoki zyskać.
> Weźże się nie ośmieszaj próbując wciskać taki kit ;P

Tak tak - jak się z Tobą nie zgadzam w poglądach, to na pewno jestem z
układu i złodziej. No i pijak, bo każdy pijak to złodziej.
Ja wiem tyle, że ubezpieczyłem auto w PZU i jak miałem szkodę, to bez
problemu załatwiłem odszkodowanie. A kto na tym przy okazji zarobił, to mnie
wali.

To na dzisiaj. A jak były przekręty przy prywatyzacji - to nie były związane
z samym uwłaszczeniem, tylko ze SPOSOBEM w jaki to uwłaszczenie się odbyło -
od załatwienia tego jest minister Zero i sądy - jakoś nie widzę żeby miał
sukcesy na tym polu. Więc albo przekrętów nie było, albo Ziobro jest
nieskuteczny (ergo - nie powinien być ministrem).

LM