7-latka na przednim siedzeniu?

21. Data: 2006-03-06 10:45:31

Temat: Re: 7-latka na przednim siedzeniu?
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <i...@p...org> wrote in message
news:y8hy3tnxebp$.dlg@iska.from.poznan...

> Tylko nalezy się zastanowić czy pasy/poduszka zadziałają jak należy jeśli
> masz taki wzrost. Przepis nie wziął się znikąd...

Trzeba wybierac auta z regulacja wysokosci fotela i regulacja wysokosci
pasow. U nas zawsze fotel na samym dole, a pas w najwyzszym polozeniu, bo ja
mam 184 cm, a zona 176...

--
Axel

22. Data: 2006-03-06 10:47:11

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> wrote in message

> Zależy to od auta, ale czasami pasy są na wysokości szyi. Teraz jestem na
> etapie prawo jazd i musze mieć 3 poduszki. Szkoda, że nie pomyśleli o
> małych ludziach. Jest ciężko.

A wysokosci gornego mocowania pasa nie da sie obnizyc? Pamietam, ze nawet w
Fiacie Uno byla mozliwosc, co prawda metoda wkrecenia sruby do innego
otworu, ale zawsze...

--
Axel

23. Data: 2006-03-06 10:52:32

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Axel* napisał(a),a było to tak:

> A wysokosci gornego mocowania pasa nie da sie obnizyc? Pamietam, ze nawet w
> Fiacie Uno byla mozliwosc, co prawda metoda wkrecenia sruby do innego
> otworu, ale zawsze...

Tak, tak, zapomniałam o tym powiedzieć, ale...... mało mam styczności z
takimi autami.

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

24. Data: 2006-03-07 08:59:57

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, tak, zapomniałam o tym powiedzieć, ale...... mało mam styczności z
> takimi autami.

Rozumiem, ze to o tym, na ktorym sie uczysz jezdzic? Bo jesli tak, to opanuj
sztuke opuszczania tego mocowania, bo IMHO mozesz uwalic egzamin, jesli
prawidlowo nie ustawisz pasow.

--
Axel

szukam sklepów ze sprzetem sportowym dla dzieci
Poszukiwany dobry psycholog dziecięcy w Warszawie
kaszel... kaszel...kaszel
Wypracowania z internetu - gdzie?
własne zabaweczki w przedszkolu