A co na Sylwestra?

1. Data: 2000-12-15 03:35:50

Temat: A co na Sylwestra?
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa tradycyjne potrawy Sylwestrowe?
Magdalena Bassett

1. Data: 2000-12-15 09:54:45

Temat: Re: A co na Sylwestra?
Od: "Barbara Olszewska" <b...@f...buy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
news:3A399197.9C4FAF28@west.net...
> Czy sa tradycyjne potrawy Sylwestrowe?
> Magdalena Bassett

szampan, szampan i jeszcze raz szampan :-))

Barbara

1. Data: 2000-12-15 09:57:15

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał...
> Czy sa tradycyjne potrawy Sylwestrowe?
> Magdalena Bassett

Nie wiem, czy są tradycyjne potrawy na Sylwestra. Wiem, co każdego roku
obowiązkowo pojawia się na kolację sylwestrową u mnie w domu - Zawsze - od
ślubu - spędzamy Sylwestra kameralnie z dziećmi w domu. Po północy - po
toaście z szampana - zasiadamy do uroczystej kolacji. Obowiązkowa jest jedna
rzecz - śledzik (jak u mnie w domku to w oleju). Jest to zawsze pierwszy kęs
jedzenia w nowym roku. Zgodnie z przesądem zapewnia to pomyślność finansową
na cały rok... A swoją drogą ciekawi mnie, czy ktoś jeszcze o tym słyszał...
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-12-15 10:14:12

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
finansową
> na cały rok... A swoją drogą ciekawi mnie, czy ktoś jeszcze o tym
A to ciekawe, nie słyszałam o tym zwyczaju.
Mnie sie Sylwester nie kojarzy z jakimis specjalnymi potrawami, no
oczywiscie poza szmpanem i moze faworkami.
Asia

1. Data: 2000-12-15 14:14:36

Od: "slav" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

O tym nie ale o lusce z karpia wigilijnego pod talezykami a potem w
portfely, tak.

Slav

P.s. U mnie to dzial choc z miernym skutkiem.

1. Data: 2000-12-15 14:17:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slav" <s...@s...com> napisał...
> O tym nie ale o lusce z karpia wigilijnego pod talezykami a potem w
> portfely, tak.

Karpia to w Wigilię... Tego, żebym miała łuskę w portfelu zawsze mama
pilnuje... Pyta kilka razy czy aby na pewno nie wyrzuciłam...

1. Data: 2000-12-16 01:21:46

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
finansową
> na cały rok... A swoją drogą ciekawi mnie, czy ktoś jeszcze o tym

A i owszem u mnie w domu takze jada sie sledzika w wieczor sylwestrowy tyle
tylko ze nie po polnocy ale przed (godzinke -dwie)
Do tego tez od kad pamietam moja mama przygotowuje salatke warzywna. A
reszta dan co kto lubi :)

Sebastian Nowacki

Acha i byl bym zapomnial obowiazkowo ten "nieszczesny" szampan ...

1. Data: 2000-12-16 01:34:10

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" wrote
> Czy sa tradycyjne potrawy Sylwestrowe?

Tradycyjne to nie wiem. U mnie w domu zawsze sie robilo strogonoffa i
salatki we wszelkich wariacjach. Jeszcze czasami kruche paszteciki i
barszcz. No i ciasta we wszelkich wydaniach + faworki.

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2000-12-16 03:36:40

Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze byc zeszloroczna luska ??
Nie przewiduje karpia w tym roku, ale mam
luske z poprzedniego roku :)))
Ania

1. Data: 2000-12-16 08:11:37

Od: "Aga" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas od kilku lat nepodzielnie na Wigilijnym i Sylwestrowym stole kroluje
KARP. I tylko te dwa razy w roku go jeny choc wszyscy w rodzinie wprost
uwiellbiaja karpia. W ynika to z takiej tradycji ze sa pottrawy ktore jemy
tylko w okreslone dni w roku. Moj maz ktory tez zreszta uwielbia karpia
zmienil te moje domowe tradycje i domaga sie karpia zawsze kiedy ten pojawi
sie na horyzacie wiec juz nie bedzie tak tradycyjnie jak co roku :-(((((((((
Pozdrawiam karpiowo Aga

Wściekła wołowina
Re: wafle
Jak zrobic sekacza?