Re: A gdzie zjeść dobrze w Wiśle??

From: "Maciej Muran" <m...@m...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: A gdzie zjeść dobrze w Wiśle??
Date: Tue, 19 Oct 2004 20:32:40 +0200

Użytkownik "eMONIKA"
> Gdzie zjeść dobrze w Wiśle??
> (uprzedzając dowcipnisiów chodzi mi o miejscowość, nie rzekę)

Byłem rok temu mniej więcej o tej porze.
Cały czas lał deszcz, więc nie za bardzo chciało mi się zwiedzać okolice i
ograniczyłem się do trzech miejsc.

Wszystkie przy głównej ulicy/deptaku.

1. Buda z grillem niedaleko i po stronie poczty. Golonka caceńko po prostu
ale na powietrzu, więc...

2. Naprzeciwko jest dom towarowy. I ma z boku parking dla samochodów, taki
niewielki. I po drugiej stronie uliczki do której przylega parking jest
lokal, wchodzi się po schodach. I tam typowo - schabowy z ziemniakami +
regionalne. W miarę smacznie i niedrogo, chociaż trochę jak w stołówce
zakładowej - na ceracie. I pusto w środku...

3. Przylegająca do domu towarowego restauracja (na górze) z jakąś dyskoteką
(chyba tylko w sezonie) i barem na dole. Jadłem jakieś mięso ze szparagami i
było OK. Wcześniej golonkę, ale jadałem ciekawsze golonki, np. tą przy
poczcie ;) Małżonka również nie miała specjalnie nic przeciw, ale ona to
tylko drób albo pierogi:)
Trafiłem na kelnerkę, która na wieść o jednej całej butelce urugwajskiego
wina postawiła całą knajpę na nogi. Ale przynajmniej było śmiesznie :)
W sumie, to nawet tam fajnie, pomimo że wystrój jakiś taki w kolorze wrzosu.

Aha! Najlepsze były jednak śniadania w hotelu, ale nie był to "Gołębiewski".
I pewnie dlatego...

Mam nadzieję, że pomogłem.
--
Maciek.