A jakie tam sankcje :-)

11. Data: 2017-12-25 21:15:12

Temat: Re: A jakie tam sankcje :-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Los polskich "patriotów" zależy od dobrego humoru Orbana.

A ty byś chciał, żeby zależał od paranoi Timmermansa. Rozumiemy. My, polscy
patrioci.
??

PS. Polscy patrioci też wykazali ,,dobry humor" w stosunku do Węgier w
identycznej sytuacji - w maju 2017. My, polscy patrioci, nazywamy to
WZAJEMNOŚCIĄ. To pojęcie obce takim jak ty. Jak zresztą i sam patriotyzm.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

12. Data: 2017-12-25 21:48:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-25 o 21:15, XL pisze:

> A ty byś chciał, żeby zależał od paranoi Timmermansa.

Twoje urojenia nie są istotne. Patrz na fakty.

> Rozumiemy. My, polscy
> patrioci.
> ??

Rozumiecie, że sprowadziliście rolę Polski do kaprysu Orbana?
Ty to rozumiesz i nie wiesz jak z tego wybrnąć, dlatego próbujesz
zmienić temat na jakieś urojenia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-12-25 21:50:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-25 o 21:06, XL pisze:

> Tego, gdzie ty tę gnojowicę widzisz

U ciebie.
Najwięcej w głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-12-26 11:34:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Twoje urojenia nie są istotne. Patrz na fakty.

> Rozumiecie, że sprowadziliście rolę Polski do kaprysu Orbana?

Rolę UE. Sprowadziliśmy.0_
To od kaprysu POLSKI I WĘGIER zależy, czy po swojej głupiej POLITYCZNEJ
decyzji UE wyjdzie ze sprawy ,,sankcji" (he he) z twarzą.

14. Data: 2017-12-26 11:34:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> U ciebie.
> Najwięcej w głowie.

Twoje urojenia mnie nie interesują. Ty patrz na fakty.

16. Data: 2017-12-26 12:01:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-26 o 11:34, XL pisze:

> Rolę UE. Sprowadziliśmy.0_
> To od kaprysu POLSKI I WĘGIER zależy, czy po swojej głupiej POLITYCZNEJ
> decyzji UE wyjdzie ze sprawy ,,sankcji" (he he) z twarzą.

Pislamiści mają twarz PRLowską.

http://dzieje.pl/aktualnosci/35-lat-temu-usa-wprowad
zily-sankcje-gospodarcze-wobec-prl

"Równocześnie Stany Zjednoczone prowadziły akcję propagandową, której
celem było podkreślenie, iż sankcje są skierowane tylko przeciwko
reżimowi komunistycznemu, a nie polskiemu społeczeństwu, wobec którego
Amerykanie deklarowali sympatię i solidarność. Organizowano liczne akcje
pomocowe dla Polaków w kraju, wspierano także polskich emigrantów i
Polonię."

Tyle razy już ci tłumaczyłem, że nieznajomość historii nie czyni z
ciebie patriotki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2017-12-26 17:46:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Pislamiści mają twarz PRLowską.
>
> http://dzieje.pl/aktualnosci/35-lat-temu-usa-wprowad
zily-sankcje-gospodarcze-wobec-prl

To jest twardy argument jedynie na twoją ignorancję. Weź już sobie na
wstrzymanie, wstydu sobie oszczędź.
Polityka PiS ma SUPER notowania w USA - tylko dla ignoranta to nie jest
FAKT.
Chyba od tamtej pory USA nie zmieniły swego nastawienia do komuny? Czy może
coś przegapiłam i oto teraz PiSowska rzekoma komuna w Polsce jest znów
przez nie ,,sankcjonowana" - tym razem przez dostawy amerykańskiego gazu,
budowę amerykańskich baz i kontrakt na Patriot'y??? To teraz się
,,sankcjonuje" w ten sposób??? To ja chcę jeszcze!
LOL

> [...]
> Polonię."
>
> Tyle razy już ci tłumaczyłem, że nieznajomość historii nie czyni z

Twoja ,,znajomość historii" jest porażająca!
Tu sankcje i tu sankcje - i tyle podobieństwa. Sankcje USA przeciw komunie
a sankcje UE przeciw suwerenności i demokracji.
Tylko dziecko może te diametralnie rożne sprawy wrzucić do jednego worka
tylko z powodów słownikowych - to tak jakbyś zamach na Kennedy'ego
utożsamiał z kołem zamachowym - tu zamach i tu zamach ?
Tylko dziecku się wybacza tego typu ignorancję - twoja indolencja umysłowa
jednak nie czyni z ciebie dziecka, bo ty już jesteś i pozostaniesz starym
durnym osłem, który wciąż niezmordowanie zasuwa pierdoły jedna po drugiej!
?

18. Data: 2017-12-26 18:22:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-26 o 17:46, XL pisze:

> [...]
> wstrzymanie, wstydu sobie oszczędź.
> Polityka PiS ma SUPER notowania w USA - tylko dla ignoranta to nie jest

Co ty znowu bredzisz? Ręce opadają... pislamski debil.
Pierwsze z brzegu:

https://www.wprost.pl/kraj/10085695/specjalny-komuni
kat-ambasady-usa-w-zwiazku-z-11-listopada-nawet-poko
jowe-demonstracje-moga-przybrac-gwaltowny-charakter.
html

https://wiadomosci.wp.pl/departament-stanu-usa-znow-
mowi-o-polsce-chodzi-o-reforme-wymiaru-sprawiedliwos
ci-6201179595765889a

> Chyba od tamtej pory USA nie zmieniły swego nastawienia do komuny? Czy może
> coś przegapiłam

Przegapiłaś temat, który sama zaczęłaś.

> [...]
> budowę amerykańskich baz i kontrakt na Patriot'y??? To teraz się
> ,,sankcjonuje" w ten sposób??? To ja chcę jeszcze!

WTEDY sankcje na Polskę nałożyły USA, a TERAZ przymierza się do tego UE.
Czego znowu nie rozumiesz?

> Twoja ,,znajomość historii" jest porażająca!
> Tu sankcje i tu sankcje - i tyle podobieństwa. Sankcje USA przeciw komunie
> a sankcje UE przeciw suwerenności i demokracji.

Bredzisz. To są sankcje za łamanie demokracji i wprowadzanie ustroju
totalitarnego. Łamanie WŁASNEJ konstytucji, własnego prawa, to jest
suwerenność? Takie brednie powtarzane bezmyślnie przez ciebie łykają
tylko pislamskie trolle.
"sankcje są skierowane tylko przeciwko reżimowi (pislamskiemu), a nie
polskiemu społeczeństwu"

Pislam tworzy sobie armię najedzonych niewolników kosztem całego
społeczeństwa. Bezmyślnych kiboli, fanatyków religijnych wypranych z
uczuć i gotowych zabić "wrogów narodu", których wskaże pis.

Sankcje przeciwko ugrupowaniu w szeregach których znajdują się tacy
ludzie jak Macierewicz, Piotrowicz, Pawłowicz itp. indywidua, to są
właśnie sankcje, które mają zapobiec powrotu monopartii i ich tyranii.
Im szybciej skończy im się kasa na stodoły tym lepiej.

Owszem, przy okazji ucierpią obywatele, tak jak za PRLu, ale skoro 40%
(podobno...) popiera pis, to lepiej dla nich żeby to się stało jak
najszybciej i trwało jak najkrócej.

> Tylko dziecko może te diametralnie rożne sprawy wrzucić do jednego worka
> tylko z powodów słownikowych - to tak jakbyś zamach na Kennedy'ego
> utożsamiał z kołem zamachowym - tu zamach i tu zamach ?

Bez wątpienia jesteś kretynką. :)

> [...]
> durnym osłem, który wciąż niezmordowanie zasuwa pierdoły jedna po drugiej!

Zawsze możesz się tak pocieszać. Ale wasze sranie na Polskę prędzej czy
później się skończy.
A wracając do pierdół... to jak to było z tym Noblem dla Stalina?
Jesteś zadowolona, że w Polsce "porządki" robi Piotrowicz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2017-12-26 19:03:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.12.2017 o 18:22, Kviat pisze:

> Zawsze możesz się tak pocieszać. Ale wasze sranie na Polskę prędzej
> czy później się skończy.
> A wracając do pierdół... to jak to było z tym Noblem dla Stalina?

Podobnie jak z Hitlerem, Mussollinim itp. Zgłosić można każdego.

Hakatomba, kometa Harleya, Nagroda Nobla dla Stalina - jeśli ktoś czyta
tylko dwie pierwsze linijki, i to nie zawsze ze zrozumieniem, a przy tym
połowę zapomina lub przekręca, to powstają takie smaczki. ;)

Ewa

20. Data: 2017-12-26 20:14:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
html

> https://wiadomosci.wp.pl/departament-stanu-usa-znow-
mowi-o-polsce-chodzi-o-reforme-wymiaru-sprawiedliwos

,,Wydaje się".
Se wyrobią PRZEKONANIE, to będziesz mogł nim tutaj wynachiwać.
A na razie spoko, jeszcze swoich żołnierzy z baz nie wycofują.
I NIE wycofają.
Bo oni nie są w Polsce tylko dla Polski :->

> Przegapiłaś temat, który sama zaczęłaś.

> WTEDY sankcje na Polskę nałożyły USA, a TERAZ przymierza się do tego UE.
> Czego znowu nie rozumiesz?

Chyba ty.
XL:

?

> Łamanie WŁASNEJ konstytucji, własnego prawa, to jest
> suwerenność?

Łamanie oporu odrywanej od żłobu zasiedziałej postkomuszej skorumpowanej
bandy sędziowskiej jest ZGODNE z konstytucją.

> Takie brednie powtarzane bezmyślnie przez ciebie łykają
> tylko pislamskie trolle.
> "sankcje są skierowane tylko przeciwko reżimowi (pislamskiemu), a nie
> polskiemu społeczeństwu"

Jassssne!
Demagogię ubecką my Polacy czujemy na odległość. Nie z nami te numery.

> Pislam tworzy sobie armię najedzonych niewolników kosztem całego
> społeczeństwa. Bezmyślnych kiboli, fanatyków religijnych wypranych z
> uczuć i gotowych zabić "wrogów narodu", których wskaże pis

Jakbym o PO czytała. Ci ,,najedzeni" spokojnie milczą i trawią co zeżarli -
tylko fanatyków kodziarskich na ulicę wysyłają, a Nowopierdnych i PO do PE
na szczekanie.

> Sankcje przeciwko ugrupowaniu w szeregach których znajdują się tacy
> ludzie jak Macierewicz, Piotrowicz, Pawłowicz itp. indywidua, to są
> właśnie sankcje, które mają zapobiec powrotu monopartii i ich tyranii.

Oczywiście, bo polska monopartyjność w wydaniu patriotycznym, jednocząca
polski naród, to nie jest to, co Sorose i Merkełe lubią najbardziej. Oni
najbardziej lubią, jak się biją o władzę liczne nicnieznaczace i skłócone
mikropartyjki, a wygrywa sPOnsorowany przez nich ,,rekin", który słucha
POleceń Niemiec.
LOL

> Im szybciej skończy im się kasa na stodoły tym lepiej.
>
> Owszem, przy okazji ucierpią obywatele, tak jak za PRLu, ale skoro 40%
> (podobno...) popiera pis,

Obecnie popiera PiS cała wieś i ogromna liczba ludności miejskiej
(przynajmniej młodzi rodzice pobierający 500+ i ich rodziny plus tzw.
twardy elektorat, do którego się dumnie zaliczam) - więc sobie swoje
,,podobno" schowaj do kieszeni:
https://www.liczby.pl/baza-wiedzy/ludnosc/pytania/ja
ki-procent-ludnosci-mieszka-na-wsi

> to lepiej dla nich żeby to się stało jak
> najszybciej i trwało jak najkrócej.

Już ty się o to nie martw. Damy radę długo.

> Bez wątpienia jesteś kretynką. :)

...ocenił kretyn. LOL

> Zawsze możesz się tak pocieszać. Ale wasze sranie na Polskę prędzej czy
> później się skończy.

Na co? Ty Polskę masz tam, gdzie już bardziej nasrać się nie da.

> A wracając do pierdół... to jak to było z tym Noblem dla Stalina?

Tak jak pisałam.

> Jesteś zadowolona, że w Polsce "porządki" robi Piotrowicz?

Tak. Byle nie ,,dobry wujek" Timmermans czy inny Soros. Na rządy WSI w
Polsce pod dyktando komunistki Merkel już nie pozwolę.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite
racki-nobel-dla-lenina
TO MUSISZ PRZECZYTAĆ!

Dobre imię szpicla.
Inicjacja seksualna jako klonowanie duszy.
Dupkiem był, dupkiem pozostał.
Świat stoi na głowie
Wybrane przypowieści.