Re: A jakie tam sankcje :-)

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 26 Dec 2017 20:14:08 +0100
Subject: Re: A jakie tam sankcje :-)
From: XL <i...@g...pl>
<2...@n...neostrada.pl>
<5a42856a$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>

<Kviat> wrote:
> [...]
zily-sankcje-gospodarcze-wobec-prl

> Co ty znowu bredzisz? Ręce opadają... pislamski debil.
> Pierwsze z brzegu:
>
> https://www.wprost.pl/kraj/10085695/specjalny-komuni
kat-ambasady-usa-w-zwiazku-z-11-listopada-nawet-poko
jowe-demonstracje-moga-przybrac-gwaltowny-charakter.
html

> https://wiadomosci.wp.pl/departament-stanu-usa-znow-
mowi-o-polsce-chodzi-o-reforme-wymiaru-sprawiedliwos
ci-6201179595765889a

,,Wydaje się".
Se wyrobią PRZEKONANIE, to będziesz mogł nim tutaj wynachiwać.
A na razie spoko, jeszcze swoich żołnierzy z baz nie wycofują.
I NIE wycofają.
Bo oni nie są w Polsce tylko dla Polski :->

> Przegapiłaś temat, który sama zaczęłaś.

> WTEDY sankcje na Polskę nałożyły USA, a TERAZ przymierza się do tego UE.
> Czego znowu nie rozumiesz?

Chyba ty.
XL:
,,Tu sankcje i tu sankcje - i tyle podobieństwa. Sankcje USA przeciw komunie
a sankcje UE przeciw suwerenności i demokracji."

?

> Łamanie WŁASNEJ konstytucji, własnego prawa, to jest
> suwerenność?

Łamanie oporu odrywanej od żłobu zasiedziałej postkomuszej skorumpowanej
bandy sędziowskiej jest ZGODNE z konstytucją.

> Takie brednie powtarzane bezmyślnie przez ciebie łykają
> tylko pislamskie trolle.
> "sankcje są skierowane tylko przeciwko reżimowi (pislamskiemu), a nie
> polskiemu społeczeństwu"

Jassssne!
Demagogię ubecką my Polacy czujemy na odległość. Nie z nami te numery.

> Pislam tworzy sobie armię najedzonych niewolników kosztem całego
> społeczeństwa. Bezmyślnych kiboli, fanatyków religijnych wypranych z
> uczuć i gotowych zabić "wrogów narodu", których wskaże pis

Jakbym o PO czytała. Ci ,,najedzeni" spokojnie milczą i trawią co zeżarli -
tylko fanatyków kodziarskich na ulicę wysyłają, a Nowopierdnych i PO do PE
na szczekanie.

> Sankcje przeciwko ugrupowaniu w szeregach których znajdują się tacy
> ludzie jak Macierewicz, Piotrowicz, Pawłowicz itp. indywidua, to są
> właśnie sankcje, które mają zapobiec powrotu monopartii i ich tyranii.

Oczywiście, bo polska monopartyjność w wydaniu patriotycznym, jednocząca
polski naród, to nie jest to, co Sorose i Merkełe lubią najbardziej. Oni
najbardziej lubią, jak się biją o władzę liczne nicnieznaczace i skłócone
mikropartyjki, a wygrywa sPOnsorowany przez nich ,,rekin", który słucha
POleceń Niemiec.
LOL

> Im szybciej skończy im się kasa na stodoły tym lepiej.
>
> Owszem, przy okazji ucierpią obywatele, tak jak za PRLu, ale skoro 40%
> (podobno...) popiera pis,

Obecnie popiera PiS cała wieś i ogromna liczba ludności miejskiej
(przynajmniej młodzi rodzice pobierający 500+ i ich rodziny plus tzw.
twardy elektorat, do którego się dumnie zaliczam) - więc sobie swoje
,,podobno" schowaj do kieszeni:
https://www.liczby.pl/baza-wiedzy/ludnosc/pytania/ja
ki-procent-ludnosci-mieszka-na-wsi

> to lepiej dla nich żeby to się stało jak
> najszybciej i trwało jak najkrócej.

Już ty się o to nie martw. Damy radę długo.

> Bez wątpienia jesteś kretynką. :)

...ocenił kretyn. LOL

> Zawsze możesz się tak pocieszać. Ale wasze sranie na Polskę prędzej czy
> później się skończy.

Na co? Ty Polskę masz tam, gdzie już bardziej nasrać się nie da.

> A wracając do pierdół... to jak to było z tym Noblem dla Stalina?

Tak jak pisałam.

> Jesteś zadowolona, że w Polsce "porządki" robi Piotrowicz?

Tak. Byle nie ,,dobry wujek" Timmermans czy inny Soros. Na rządy WSI w
Polsce pod dyktando komunistki Merkel już nie pozwolę.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite