Re: A jakie tam sankcje :-)

Subject: Re: A jakie tam sankcje :-)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<2...@n...neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Tue, 26 Dec 2017 18:22:52 +0100

W dniu 2017-12-26 o 17:46, XL pisze:
> [...]
zily-sankcje-gospodarcze-wobec-prl

> To jest twardy argument jedynie na twoją ignorancję. Weź już sobie na
> wstrzymanie, wstydu sobie oszczędź.
> Polityka PiS ma SUPER notowania w USA - tylko dla ignoranta to nie jest
> FAKT.

Co ty znowu bredzisz? Ręce opadają... pislamski debil.
Pierwsze z brzegu:

https://www.wprost.pl/kraj/10085695/specjalny-komuni
kat-ambasady-usa-w-zwiazku-z-11-listopada-nawet-poko
jowe-demonstracje-moga-przybrac-gwaltowny-charakter.
html

https://wiadomosci.wp.pl/departament-stanu-usa-znow-
mowi-o-polsce-chodzi-o-reforme-wymiaru-sprawiedliwos
ci-6201179595765889a

> Chyba od tamtej pory USA nie zmieniły swego nastawienia do komuny? Czy może
> coś przegapiłam

Przegapiłaś temat, który sama zaczęłaś.

> i oto teraz PiSowska rzekoma komuna w Polsce jest znów
> przez nie ,,sankcjonowana" - tym razem przez dostawy amerykańskiego gazu,
> budowę amerykańskich baz i kontrakt na Patriot'y??? To teraz się
> ,,sankcjonuje" w ten sposób??? To ja chcę jeszcze!
> LOL

WTEDY sankcje na Polskę nałożyły USA, a TERAZ przymierza się do tego UE.
Czego znowu nie rozumiesz?

> Twoja ,,znajomość historii" jest porażająca!
> Tu sankcje i tu sankcje - i tyle podobieństwa. Sankcje USA przeciw komunie
> a sankcje UE przeciw suwerenności i demokracji.

Bredzisz. To są sankcje za łamanie demokracji i wprowadzanie ustroju
totalitarnego. Łamanie WŁASNEJ konstytucji, własnego prawa, to jest
suwerenność? Takie brednie powtarzane bezmyślnie przez ciebie łykają
tylko pislamskie trolle.
"sankcje są skierowane tylko przeciwko reżimowi (pislamskiemu), a nie
polskiemu społeczeństwu"

Pislam tworzy sobie armię najedzonych niewolników kosztem całego
społeczeństwa. Bezmyślnych kiboli, fanatyków religijnych wypranych z
uczuć i gotowych zabić "wrogów narodu", których wskaże pis.

Sankcje przeciwko ugrupowaniu w szeregach których znajdują się tacy
ludzie jak Macierewicz, Piotrowicz, Pawłowicz itp. indywidua, to są
właśnie sankcje, które mają zapobiec powrotu monopartii i ich tyranii.
Im szybciej skończy im się kasa na stodoły tym lepiej.

Owszem, przy okazji ucierpią obywatele, tak jak za PRLu, ale skoro 40%
(podobno...) popiera pis, to lepiej dla nich żeby to się stało jak
najszybciej i trwało jak najkrócej.

> Tylko dziecko może te diametralnie rożne sprawy wrzucić do jednego worka
> tylko z powodów słownikowych - to tak jakbyś zamach na Kennedy'ego
> utożsamiał z kołem zamachowym - tu zamach i tu zamach ?

Bez wątpienia jesteś kretynką. :)

> Tylko dziecku się wybacza tego typu ignorancję - twoja indolencja umysłowa
> jednak nie czyni z ciebie dziecka, bo ty już jesteś i pozostaniesz starym
> durnym osłem, który wciąż niezmordowanie zasuwa pierdoły jedna po drugiej!
> ?

Zawsze możesz się tak pocieszać. Ale wasze sranie na Polskę prędzej czy
później się skończy.
A wracając do pierdół... to jak to było z tym Noblem dla Stalina?
Jesteś zadowolona, że w Polsce "porządki" robi Piotrowicz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr