Aborcja a choroby psychiczne

281. Data: 2009-08-27 20:47:21

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker wrote:

> Jakoś tak podskórnie wyczuwam tu też inne kategorie, idące trochę w
> poprzek tych powyzszych. Ciekaw jestem jaki jest stosunek do tych spraw
> np. osób młodych, bezdzietnych itp. itd.
Lookne więc w jeszcze jakieś mondre pisma, co mi tam. BTW ubawiła mnie
asymetria zainteresowań badawców tematu - o facetach ciężko coś znaleźć.

> Stalker, BTW jako że nicki są aseksualne, z ciekawości zapytam, czy
> wielki niemiecki budowniczy rakiet to mężczyzna, czy kobieta?

Nie wiem jak to przyjmiesz, ale nie dość że facet, to jeszcze hetero i
żonaty ;-)

pozdrawiam
vonBraun

282. Data: 2009-08-27 20:51:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> "Jak to "twoje"?"

Dżizas, Ty w ogóle nie rozumiesz o czym ja do Ciebie gadam.

Ewa

283. Data: 2009-08-27 20:53:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
[ciach]

Sorry za powtórkę.

Ewa

284. Data: 2009-08-27 21:08:55

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> medea wrote:
> /.../
> Cóś mi się tu jednak nie równoważy.

Naprawdę uważasz, że w grupie kobiet rozważających
aborcję dużo jest takich z partnerami rokującymi
równoważne "ponoszenie konsekwencji"?

pozdrawiam
Natek

285. Data: 2009-08-27 21:34:54

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No właśnie, "bo nie" - i tylko dlatego ma być zabity człowiek?
> :-/

Czlowiek, to nie jest zlepek komorek bez podzielonych funkcji. Czlowiek
to cos nieco bardziej wyrafinowanego.
--
Pozdrawiam serdecznie - Stopek
Pijesz do mnie, chcesz pogadać? Jabber id: s...@j...pl

286. Data: 2009-08-27 21:36:02

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Dziwne, że jeszcze nie związaliście cycka z cyckiem.

Ojciec, ty mnie tu nie insynuuj kontaktow z kims takim...

287. Data: 2009-08-27 21:39:45

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Dżizas, Ty w ogóle nie rozumiesz o czym ja do Ciebie gadam.

Cztery wymiany postów i dopiero się zorientowałaś? :D

michał

288. Data: 2009-08-27 21:45:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stopek" napisał:

> cb, jak dobrze, ze jestes...

O kurwa.

--
Pozdrawiam - Aicha

289. Data: 2009-08-27 21:45:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 22:51:28 +0200, medea napisał(a):

> Dżizas, Ty w ogóle nie rozumiesz o czym ja do Ciebie gadam.
>
> Ewa

No widzisz - czyli słusznie szanujesz nauczycieli :-)
--

Ikselka.

290. Data: 2009-08-27 21:45:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Cztery wymiany postów i dopiero się zorientowałaś? :D

Bo ja szukanie błędów zaczynam zwykle od siebie. ;-)

A w ogóle to myślę, że XL teraz udaje Greka, jak zwykle w takich
sytuacjach zresztą. Ciekawe, co wymyśli do jutra rana. ;)

Ewa

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane