Aborcja a choroby psychiczne

441. Data: 2009-08-31 10:43:16

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 08:00:49 +0200, Stalker napisał(a):

> Noooo, to prawda
>
> Piszesz najpierw dla uzasadnienia jednej tezy:

Teza jest prawdziwa - właśnie jeszcze on trwa, ten stan właściwy, jeszcze
do katastrofy globalnej wszak nie doszło. Pisałam o wszelkich istniejących
zaburzeniach na skutek ludzkich wpływów, które oczywiście (skoro żyjemy i
zdrowi jesteśmy) jeszcze nie powodują apokalipsy.
Czy gdzieś napisałam, że wpływy ludzkie JUŻ przeważyły? Przeciwnie -
piszę, że katastrofa dopiero przed nami. Zdarzy się w momencie, kiedy
przeważą. Tyle, że niestety trudno przewidzieć, CO konkretnie przechyli tę
drgającą już szalkę...

> A za chwilę dla uzasadnienia drugiej:

> Jako że oba te twierdzenia nie mogą byc prawdziwe jednocześnie, no bo
> albo człowiek okiełznał naturę, albo ciagle natura rządzi, któraś z
> Twoich tez jest fałszywa. Wybierzesz sobie która?
>
> Stalker

Ani pierwsza nie neguje drugiej, ani druga pierwszej, - żadna z nich nie
mówi, że człowiek okiełznał naturę, obie zgodnie mówią, że ludzkie wpływy
jeszcze nie przeważyły, skoro natura decyduje - JESZCZE :-)

Ale miłe, że tak uważnie mnie czytasz :-)
--

Ikselka.

442. Data: 2009-08-31 10:46:33

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Ale miłe, że tak uważnie mnie czytasz :-)

Tak samo jak wszystkich innych :-)

Stalker

443. Data: 2009-08-31 10:46:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Od 26 kwietnia 2006 roku- Qra napisała 1573 wiadomości. Tak przynajmniej
> pokazuje mój czytnik. Z tego tylko 3 rozpoczęte nowe wątki (i to tak
> naprawdę wrzucony link- w jednym wypadku jednozdaniowy komentarz do
> linku). Przejrzałem zatem kilkadziesiąd wiadomości z tych pozostałych
> 1570- i w każdej z nich była tylko jedno (rzadko dwu lub trzy) zdaniowa
> riposta. Całkiem sporo z tych postów dotyczy kogoś konkretnego z grupy-
> ale Qra pisze o tej osobie do kogoś innego.

Dziękuję za wnikliwą ocenę mojego "pisarskiego" dorobku.

> Tak, jak teraz ja do
> Ciebie:-). Miałem pomysł- trochę może misjonarski:-), że jak jej to
> pokażę- to być może coś to zmieni.

Akurat na sposób misjonarski to ja wiem, jak jest.

> Nie o mnie tu idzie- mnie to
> "rybka". Uważam, ze - jak napisałem- jest ona osobą inteligentną i
> posiadającą wystarczającą wiedzę, żeby pełnić tu zupełnie inną
> rolę...ale to oczywiście jej sprawa.

Widzisz Chironie... i tu się wyjątkowo (jak zapewne dostrzeżesz) rozpiszę.
Nie każdy ma dar, talent czy po prostu lubi snuć bogate w treści epopeje. Są
tacy, co mają niewiele do powiedzenia, a nawet jeśli, to wolą to krótko i
zwięźle (a czasem nawet z puentą). Nie mówię tu o sobie. Podaję tylko
przykłady różnych ludzkich charakterów. Różne się nie musi podobać. Ale
różne musi być.

Qra, i przepraszam, że piszę nie do Ciebie wprost, ale podsłuchawszy Twoje
dialogi z trenRem

444. Data: 2009-08-31 10:49:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 10:19:04 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> No. Śpi z synem. Do tego też dosztukujesz jakąś mądrą przypowiastkę?
>
> Qra

Czemu ja? - sama bieżące wydarzenia u Ciebie określiłaś (to też?) jako
sodomię i tę, no...
:-)
--

Ikselka.

445. Data: 2009-08-31 10:50:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 10:26:11 +0200, Chiron napisał(a):

> Qro- jaki jest powód, że zamiast znosić złote jajka znosisz w zasadzie
> wyłącznie takie jakieś zmierzłe, drwiące? Skąd w Tobie tyle uszczypliwości,
> chęci "dowalenia" komuś, robienia z kogoś jaj?

Jak to kura... Przynajmniej wiadomo, skąd ten nick qrzasty.

> Czytając Ciebie tu, na tej
> grupie mam taki pomysł, że jakbyś swoją energię włożyła w działania
> konstruktywne- to mam takie przekonanie, że masz wystarczająco dużo wiedzy i
> talentu, żeby tu zabłysnąć - takim złotym jajem

To wymagałoby pozłoty - użycia intelektu, a nie steku...

--

Ikselka.

446. Data: 2009-08-31 10:54:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 12:05:32 +0200, Chiron napisał(a):

> Od 26 kwietnia 2006 roku- Qra napisała 1573 wiadomości. Tak przynajmniej
> pokazuje mój czytnik. Z tego tylko 3 rozpoczęte nowe wątki (i to tak
> naprawdę wrzucony link- w jednym wypadku jednozdaniowy komentarz do linku).

I własnie TU się zgina dziób pingwina...
--

Ikselka.

447. Data: 2009-08-31 10:55:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 12:06:30 +0200, Qrczak napisał(a):

> Jaką konstrukcję poleciłbyś?
>
> Qra, z uwagą strzygąc uszyma

Ożesz - uszasta Qra! Toż to bazyliszek!
:-D
--

Ikselka.

448. Data: 2009-08-31 10:56:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> jak napisałem- jest ona osobą inteligentną i posiadającą wystarczającą
> wiedzę, żeby pełnić tu zupełnie inną rolę...ale to oczywiście jej sprawa.

marzy ci się taki master of puppets? :)
tak trochę naginam pewnie twoje motywacje, bo rozumiem je - jak sądzę.
cóż - strasznie by tu było nudno, gdybyśmy mieli samych chironoidów.
albo treneropodobnych.

btw - jaką rolę ty tu pełnisz?

449. Data: 2009-08-31 10:57:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, z uwagą strzygąc uszyma

no i wyszła strzyga skóry

450. Data: 2009-08-31 11:00:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2009 12:46:33 +0200, Stalker napisał(a):

> Tak samo jak wszystkich innych :-)

Ty to masz chyba za dużo czasu... ja nie "wydalam" czytac wszystkich innych
:-D

--

Ikselka.

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane