Re: Adam, Ewa i boski zakaz.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Adam, Ewa i boski zakaz.
Date: Fri, 30 Jun 2017 12:59:25 +0200

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Czy potrafiłbyś odnieść do siebie powiedzenie Carla Gustava Junga,
> że mechanizm i destrukcyjne uzależnienie człowieka jest dokładnie
> takie same - bez względu na to, czy jest uzależniony od alkoholu,
> hazardu czy jakiejś idei?

Po pierwsze to mowa była o cudzołożeniu i kradzieży a nie o ideach.

Po drugie, jeżeli masz na myśli moją ideę wychowawczą, to mylisz
propagowanie z uzależnieniem. Ktoś musi ją rozpowszechniać skoro ty tego
unikasz pomimo tego, że nikomu nie udało się jej obalić.

I po trzecie wreszcie powinieneś wreszcie przyjąć do wiadomości, że ta
moja idea, tak przez ciebie znienawidzona i tępiona, mnie przyniosła
wymarzoną wolność i wyzwoliła mnie od wszelkich uzależnień. Nie tylko
mnie zresztą.

LeoTar Gnostyk