Re: Adam, Ewa i boski zakaz.

Subject: Re: Adam, Ewa i boski zakaz.
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Fri, 30 Jun 2017 13:32:46 +0200

W dniu 2017-06-29 o 20:59, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> od swojego Stwórcy. Ponieważ jest pierwszym i ostatnim, Alfa i Omega a
> na początku tworzenia miał zero wiedzy więc jego obserwowanie i
> wsłuchiwanie się w odgłosy wypływające od potomstwa może!!! mu umożliwić
> samo-poznanie. Ale po to by doszło do zapełnienia przestrzeni
> Świadomości wynikami wszystkich doświadczeń musi zostać zdjęty ostatni
> zakaz, a właściwie nigdy nie uzmysłowiony stan, doświadczenie
> stanowiące równocześnie kwintesencją wiedzy o przekazywaniu życia oraz
> wartościach związku kobieta-mężczyzna. Jest to również inicjacja do

Ogólna koncepcja jak najbardziej możliwa. Wątpliwości biorą się tylko z
tego że ta rzeczywistość wokół nas nie wygląda na taką jakby ktoś z nią
eksperymentował. Za mocno to wszystko regularne, uporządkowane itd. jak
na projekt w fazie eksperymentu.

> Dlatego jedynym wyjściem jest uwierzyć i testować na ile to może
> zaistnieć i czy istotnie rozwiązanie ma same zalety.

W strukturach jakie człowiek sam stworzył odpowiedzi na kluczowe pytania
na pewno nie znajdziemy. To śmieszne - ale te zakazy, te tematy tabu,
itd tak właściwie nie dają człowiekowi żadnych korzyści, a tylko hamują
go samodoskonaleniu.

> Ważne by uwierzyło niewielu, ale by uwierzyli prawdziwie.

No nie wiem co byś musiał zrobić aby uwierzyli, wszak konkurencja jest
ostra, i raczej nie ma żadnych zahamowań..