Agata i hipokryzja.

181. Data: 2012-11-03 12:16:08

Temat: Re: Agata i hipokryzja.
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:3f5e85c9-a4ed-4047-885c-63b922eae728@s14g2000vb
a.googlegroups.com...

>To bardzo prosta konstrukcja, punktem wyjścia jest człowiek i jego
>krzywda, więc glob zawsze stanie po stronie człowieka którego
>krzywdziło SB, Gestapo, czy najgorsza zmora tej ziemi Katolicyzm.
No a kto nas obroni przed Tobą, glob?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

182. Data: 2012-11-03 12:49:12

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 13:16, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> U ytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:3f5e85c9-a4ed-4047-885c-63b922eae728@s14g2000
vba.googlegroups.com...

> No a kto nas obroni przed Tob , glob?

> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Twój wojujący kościółek od pochwy ginie-ludzi coraz mniej. Dzięki
takim jak ja, którzy nie zgadzają się na ludzi katowanych przez
okupantów watykańskich.

183. Data: 2012-11-03 12:52:24

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*********************
Pierwszy post:
>Nie, no oczywiście nie ma co obciążać tym Ixi, a jej - tak, właśnie JEJ -
>przywalanie innym traktować jako przejęzyczenia. Weź Chironie spasuj,
>zwłaszcza jeśli widzisz tu z mojej strony jakąś strzelaninę.

No ale dlaczego? Nie ma we mnie złośliwej chęci sprawienia Ci przykrości.
Piszę Ci swoją opinię. Jak uważasz, że nie jest prawdziwa- no to jej nie
przyjmuj. Jednak widzę strzelaninę- wręcz nawoływanie do niej. Ponieważ nie
po raz pierwszy- wyjaśnię na podstawie poniższego

*********************
Drugi post:

> Sama słodycz spod paluszków Twoichpłynie.
> Nieprawdaż, Chironku? Hi hi...

No właśnie. W moim odczuciu- Ixi odpowiedziała uszczypliwie. I to jest chyba
najwłaściwsze słowo. Twoja reakcja? Tłumacząc to, co napisałaś:
"patrz Chiron, kogo bronisz. Patrzcie wszyscy- znowu ta podła Ixi mnie tu
sekuje!"
To w mojej opinii takie manipulowanie innymi- liczenie, że włączą się Ci, co
darzą Cię sympatią. Włączą, żeby Ci się przypodobać. I często przecież to ma
miejsce. Zaczyna się sekowanie- ale Ixi. Ty oczywiście nawet wtedy za bardzo
nie musisz się udzielać- samo nakręcenie przecież wystarczy, nieprawdaż?

Ewo- niech może każdy walnie się w swoją pierś- to najlepiej. Napisz mi
proszę, czy po takiej uszczypliwej wypowiedzi Ixi nie potrafisz się zachować
asertywnie?
Już piszę, co pod tym pojęciem rozumiem: dla mnie wypowiedź Ixi była lekko
uszczypliwa. Ponieważ każdy ma swoją granicę smaku, tolerancji- zakładam, że
ta wypowiedź nie mieści się w Twoich granicach- narusza je. Jednak IMO Ixi
może po prostu o tym nie wiedzieć. Asertywnie- to znaczy w tym momencie
zachować się tak, żeby poinformować rozmówcę, że narusza Twoje granice i
jednocześnie spróbować zaproponować sposób dalszego
wspólnego...koegzystowania na grupach- chociaż jakąś metodę wstępnego
porozumienia? I idę się założyć, że potrafisz to doskonale- jednak czemuś
tego nie robisz.

p.s.

Z całego serca- gratulacje!

serdecznie pozdrawiam

Chiron

184. Data: 2012-11-03 13:08:47

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 listopada 2012 13:52:24 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> proszę, czy po takiej uszczypliwej wypowiedzi Ixi nie potrafisz się zachować

Ewo, niech każdy walnie się w swoją pierś! Ewo walnęliście się już?...

Jakoś to zawołanie takie strasznie do połowy piersi jest :-)

Stalker

185. Data: 2012-11-03 13:14:04

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 listopada 2012 14:08:47 UTC+1 użytkownik Stalker napisał:

> Ewo, niech każdy walnie się w swoją pierś! Ewo walnęliście się już?...
> Jakoś to zawołanie takie strasznie do połowy piersi jest :-)

Ujmę to tak, nawiązując do wiatru i burzy:

Jeśli ktoś się zachowuje notorycznie jak brzechwowa Kwoka, to do naprawy stosunków
naprawdę drogi Chironie nie wystarczy, że się zaproszeni przez nią goście w piersi
walną :-)

Stalker, jeśli ktoś nie toleruje potknięć u innych, to naprawdę dużym nietaktem
byłoby tolerowanie potknięcia u niego :-)

186. Data: 2012-11-03 13:23:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 14:08, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

> Ewo, niech każdy walnie się w swoją pierś! Ewo walnęliście się już?...

Biorąc pod uwagę ponadnormatywną wielkość medeowej piersi, to owszem,
może i się walnęła, ale ciągle jeszcze czeka, aż poczuje głębiej.

qr.a
--
bez czucia

187. Data: 2012-11-03 13:28:08

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 13:07, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Skoro nie ma takiej bramy, której nie mógłby przejechać osioł objuczony
> złotem- to bramę więzienia też może, tak?
> :-)

Tak. I to się nazywa przepustka.

qr.a

188. Data: 2012-11-03 13:31:25

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 13:52, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
> Twoje granice i jednocześnie spróbować zaproponować sposób dalszego
> wspólnego...koegzystowania na grupach- chociaż jakąś metodę wstępnego

Kiedy tak czytam te piękne deklaracje, aż mnie korci zaproponować
przekład teorii na praktykę.
I wtedy ugryzam się w dzioba.

qr.a
--
hue hue

189. Data: 2012-11-03 13:47:45

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-11-03 13:52, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Kiedy tak czytam te piękne deklaracje, aż mnie korci zaproponować przekład
> teorii na praktykę.
> I wtedy ugryzam się w dzioba.

Praktyki? Same sobie załatwią, jak będą chciały. Zaraz pewno dostanę w nos
od jednej z kilku stron na raz:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

190. Data: 2012-11-03 13:51:56

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Praktyki? Same sobie załatwią, jak będą chciały. Zaraz pewno dostanę w nos
> od jednej z kilku stron na raz:-)
Freudowska pomyłka (nie)zamierzona.

serdecznie pozdrawiam

Chiron