Akumulator do domowej wkrętarki

11. Data: 2012-03-09 08:22:17

Temat: Re: Akumulator do domowej wkrętarki
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 marca 2012, 19:04:06 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
> Ja zawsze wychodzę z założenia w takich zakupach, że jak dla siebie do domu to raz
a dobrze. Bo
> potem są takie cyrki jak opisujesz.

,Moim zdaniem własnie odwrotnie. Jak narzędzie poptrzebne do sporadycznej pracy w
domu to nie ma co się rzucac na sprezety połprofesjonalne za kilkaset zł. Kupić cos z
marketu za kilkadziesiąt zł i starczy. Przynajmniej nie będzie problemu z serwisem-
oddajesz do marketu i od ręki wymieniają a "markowa" trafioa na kilka tygodni do
serwisu i przewaznie zwrot "uszkodzenie z winy uzyttkownika"

12. Data: 2012-03-09 09:56:13

Od: "Hals" <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dobry pomysł ale nie mam takiego starego laptopa.

Nie potrzebujesz laptopa, tylko baterię - dostępna za 5.- pln z Allegro.
Ale faktycznie, jeżeli masz taką drogę rozumowania, to nie bierz się za
przeróbkę na Li-Ion, bo one mają ścisły reżim ładowania i mozesz spowodować
wybuch.
Bo zwykłą ładowarką lepiej ich nie ładować.
Kup najtańszą wkrętarkę z akku Li-Ion i po sprawie.

Hals.

13. Data: 2012-03-09 09:56:23

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz, nie wiedziałem jaka to wkrętarka, więc podałem mój przykład.
> To się z Topexem nie opłaca taka regeneracja, bo podzespoły wkrętarki szybciej sie
rozlecą zanim
> zrekompensuje się akumulator.
> Ja zawsze wychodzę z założenia w takich zakupach, że jak dla siebie do domu to raz
a dobrze. Bo
> potem są takie cyrki jak opisujesz.
>
> Sorki za spam, ale rozważył bym cos takiego + po kilku latach wymiana ogniw i masz
> [...]
-nowa-tanio-i2176596594.html

Moim zdaniem z powodu akumulatora to się właśnie do domu nie nadaje.
Do domu musi być Lion bo inaczej efekt jest taki jaki jest tj. notorycznie
rozładowany.
O ile się zdecyduję na kupno to raczej wybiorę coś z niższej półki ale z Lion, taki
Mac Alister czy coś.

--
ZZ@private

14. Data: 2012-03-09 15:13:02

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ napisał(a):
> [...]
rozładowany.
> O ile się zdecyduję na kupno to raczej wybiorę coś z niższej półki ale z Lion, taki

U mnie taki akumulator starego typu w takiej wkrętarce zielonej tylko starszym modelu
Boscha
wytrzymał ponad 10 lat zanim zaczął tracić pojemność. Jak juz całkiem padł,
wymieniłem ogniwa na
Li-Ion.
Dla tego zaproponowałem ten j.w. model bo cena jest dobra, a wkrętarka bardzo mocna i
solidna
jakościowo. Wyobraź sobie że używam ją od czasu do czasu nawet do mieszania zaprawy w
wiadrze i
wytrzymuje takie obciążenia bez problemowo :)
--
Krzysiek

15. Data: 2012-03-09 15:24:34

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris napisał(a):
> [...]
ręki
> wymieniają a "markowa" trafioa na kilka tygodni do serwisu i przewaznie zwrot
Ja grubo ponad 10 lat temu kupiłem na użytek domowy wkrętarkę i wyrzynarkę zielonego
Boscha i wiem
jedno że zawsze są gotowe do pracy i w pracy mnie nie zawiodą. Nawet kilka razy były
pozyczane przez
znajomych, bo akurat ich KRAFT nie wytrzymał tempa przycinania parkietu i po godzinie
spalił się.
Wkrętarka dostała niedawno nowe życie w formie nowych ogniw i wiem że jeszcze kilka
lat spokojnie
pociągnie, a czasami lekko u mnie nie ma.

Szału bym dostał jak by w trakcie rozgrzebanej roboty sprzęt odmówił posłuszeństwa, a
ja bym musiał
zamiast pracować bujać sie po marketach i załatwiać sprawy gwarancyjne, a ile była by
jeszcze gwarancja.
--
Krzysiek

16. Data: 2012-03-09 15:39:24

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 marca 2012, 16:24:34 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
> [...]
a ja bym musiał
> zamiast pracować bujać sie po marketach i załatwiać sprawy gwarancyjne, a ile była

A moja wiertarka z marketu model Einhell za 50zł i "młot udarowy" za 139 zł
przetrzymały cała budowe m,ojego domuy, remont domu mamy i remont mojego mieszkania i
służa do dzisiaj. Nawet otwornica(notabene ntaka z marketu za 20zł)kilkadziesiat
otworów ta wiertarką zrobiłem. To samo z opalatrką za 30zł, i wyrzynarka za 40zł.
Moim zdaniem teraz nawet narzędzi marketowe sa przyzwoitej jakości. I zauważyłem ze
coraz więcej osób używających narzędzi zawodowo przerzuca się na sprzt marketowy bo
jak nawali to wymiana na nowy a jak pracownik ukradnie to mała strata. A tzw narzedzi
firmowe to znowu coraz niższą jakośc mają i płaci się drożej przewaznie tylko za logo
producenta.
Ja polecam marki tzw marketowe- Parkside z Lidla, Mac Allister z castoramy to
naprawde dla amatora przyzwoity sprzet za niewielkie pieniądze.
Bez sensu kupować wkrętarke Boscha za 250zł jak będzie się ja używac dwa razy do roku
przy okazji mocowania obrazka na ścianie a i tak wtedy jak bedzie potrzebna to okaze
się ze jest rozładowana.

17. Data: 2012-03-09 16:01:29

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris napisał(a):
> A moja wiertarka z marketu model Einhell za 50zł i "młot udarowy" za 139 zł
przetrzymały cała
> budowe m,ojego domuy,
Miałem i już nigdy więcej Einhella z "udarem" Zepsuć się nie chciała choś roklekotała
się szybko,
ale udar to porażka, a dźwięk taki że aż zęby drętwiały.
> Ja polecam marki tzw marketowe Mac Allister z castoramy
Potwierdzam, dobry sprzęt. Używam piłę szablasta zawodowo do ciecia rur juz ponad rok
i działa :)
> [...]
obrazka na
> ścianie a i tak wtedy jak bedzie potrzebna to okaze się ze jest rozładowana.
Jak kto woli. Właśnie filnąłem w archiwum i moja wkrętarka ma 16 lat kupiona za 250
zł (jak ten czas
leci) Lubię majsterkować, to znaczy pawlacze, szafy wnekowe, regały, meble kuchenne,
mieszanie farb
i zapraw itd plus praca czasami u znajomych i tez pracuje nią czasami u mnie w pracy.
Nigdy nie
naprawiana i jak juz stwierdziłem wytrzyma jeszcze kilka lat. Ile takich za 150 zł
marketowych
wkretarek bym przerobił? O bateriach i nerwach nie mówiąc. Nie wiem i nie chcę
wiedzieć :) Lubię raz
a dobrze :)
--
Krzysiek

18. Data: 2012-03-09 17:08:39

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 marca 2012, 16:13:02 UTC+1 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
> [...]
w wiadrze i
> wytrzymuje takie obciążenia bez problemowo :)

Zielony Bosh (wiertarka) chyba właśnie na zaprawach poległ.
Mniej mi chodzi o pojemność, tylko o fakt samorozładowania. Lion przede wszystkim ma
tego plusa.

--
ZZ@private

19. Data: 2012-03-11 10:57:55

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris wrote:

> [...]
> dwa razy do roku przy okazji mocowania obrazka na ścianie a i tak
> wtedy jak bedzie potrzebna to okaze się ze jest rozładowana.

to tak jak z samochodem

i maluchem da sie jeździć i mercedes, tylko tym drugim sie jeździ
zdecydowanie przyjemniej ale i sporo drożej.

20. Data: 2012-03-11 19:19:09

Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
>dyskusyjnych:jji0fh$r9m$...@n...task.gda.pl... to tak jak z samochodem

>i maluchem da sie jeździć i mercedes, tylko tym drugim sie jeździ
>zdecydowanie przyjemniej ale i sporo drożej.

Można mieć i limuzynę aby nią raz w tygodniu do marketu na zakupy jechać.
Do wróbla z armaty też można strzelić.
Do domowego, sporadycznego najczęściej używania nie ma sensu przepłacać za
markowe narzędzia.

Zarowka halogenowa LED
Belfort DigiWx Ellen H. Robinson LOVES BLACK PRICK SEMEN JISM
Termometr zaokienny
zawór bezpieczeństwa
Zegar elektroniczny