Re: Alarm z powiadomieniem na komórk

From: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a
t...@t...zmyłka>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Alarm z powiadomieniem na komórk
Date: Tue, 28 Dec 2004 10:11:50 +0100

Mon, 27 Dec 2004 23:39:49 +0100, "Julita" <j...@w...pl> pisze:

>No dobrze, przyjedzie i co? Opowie Ci jak trzech osiłków wyniosło Ci pół
>chałupy?

Od sąsiada mam przepisowe 8 metrów (4 + 4). Złodzieje boją się
identyfikacji - jak zobaczą, że ktoś ich obserwuje, fotografuje
lub filmuje, raczej uciekną (to są w końcu dowody sądowe).
Wynoszenie pól chałupy trochę trwa - w tym czasie przyjedzie
policja, może nawet ja zdąże. A od wandali, co to rozbiją okno
i wezmą to, co jest pod ręką to mam ubezpieczenie i żadna
firma też nic nie poradzi.

>Nie wszyscy sa w takiej szczęścliwej sytuacji, że maą bardzo dobrych
>sąsiadów lub rodzine za płotem :-(

O właśnie. Może, gdybym mieszkał na odludziu - wybrałbym monitoring.
Ale sprowokował mnie Michał Jankowski, który jednoznacznie
i bez niuansów orzekł, że najlepszy jest z powiadamianiem
firmy "ochroniarskiej". No to soro on tak, to co? Mnie nie
wolno?

>Inna zniżka jest na alarm jako taki, inna na monitoring i interwencję w
>określonym czasie.

Przy mojej polisie (PZU) nie miało to znaczennia.

>Głupi nie jest. Wywoła ze dwa razy fałszywy alarm i poczeka co się będzie
>działo.

OK. Jak się zaczną fałszywe alarmy - będę się niepokoił (też gupi
nie jestem, prawda?). Być może zrobię niespodziankę złodziejom.
Na razie fałszywych alarmów na szczeście niet.

>Chyba jak ma teleobiektyw. Chciałabym zobaczyć jego twarz po próbie
>sfotografowania złodzieja.

Z okna swojego domu? Raczysz żartować.

>Reasumując, rozumiem, że czasem nie ma sensu zatrudniać firmy
>ochroniarskiej, ale skoro w Twoim wypadku tak jest lepiej, to nie znaczy że
>zawsze i wszędzie.

O własnie! Tu powinna się znaleźć moja uwaga o poście Michała
Jankowskiego. Ale pozdrawiam tak czy tak.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą