Ale to już było? - no to jeszcze raz.

241. Data: 2008-12-04 13:51:45

Temat: Re: Ale to juz bylo? - no to jeszcze raz.
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:gh8e2f$87o$1@news.onet.pl...

> to fakt. iksi wszędzie była, wszystkiego doświadczyła i w bezpośrednim
> swoim otoczeniu ma ludzi, którzy przeszli przez wszystkie problemy tego
> świata (bo sama ona przeszła tylko przez większość), dzięki czemu ona ma
> doskonałą wiedzę o świecie, życiu, kotach, ludziach i pantoflach.
> dziei temu może zabierać głos w każdej sprawie i w kazdej jest w stanie
> cos doradzić. nie wspominając o jej mężu, z którym dyskutuje co ciekawsze
> wątki :)
> a robi to wszystko w przerwie między wekowaniem a duszeniem.

... a nie zapinajmy o ginekologu, który także jak trzeba, szybko udziela
konsultacji
lub współdzieli napady śmiechu ...

Tyle, że w opowieściach o matce (a w kontekście było także o bracie) - widzę
znamiona prawdziwej opowieści (bardzo realistycznie przedstawione traumy i
wychodzące między wierszami fiksacje mające źródło w niedojrzałych,
wzajemnie
uzależniajacych relacjach dzieci-rodzice). Być może ta opowieść jest
'zakupiona' skąd inądś, ale raczej nie.

242. Data: 2008-12-04 14:02:09

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Gru, 14:50, tren R <t...@p...pl> wrote:

> wow! w jakim kontekście urodziłem tę złotą myśl?

Fra nie chciec tego rozgrzebywac. Miec traume :)

Pozdrawiac,
F.

243. Data: 2008-12-04 14:13:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
> wzajemnie
> uzależniajacych relacjach dzieci-rodzice). Być może ta opowieść jest

ja też widzę dużo znamion. albo wymion, sam już nie wiem...

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

244. Data: 2008-12-04 14:14:22

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Fra nie chciec tego rozgrzebywac. Miec traume :)

a to pamiętam już :)

245. Data: 2008-12-04 14:23:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Dec 2008 14:51:45 +0100, Redart napisał(a):

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> ... a nie zapinajmy o ginekologu, który także jak trzeba, szybko udziela
> konsultacji
> lub współdzieli napady śmiechu ...

Mamy mobile i internet - on tak samo szybko reaguje na moje wezwanie, jak
Ty tutaj :-)
Co, nieprawdopodobne, bo to MOJE?

PS. I w dodatku mieszka parę domów dalej... obok "mojego" notariusza i
lekarza rodzinnego :-)
Mam niezłą obstawe w kazdym aspekcie - ksiadz mieszka w połowie drogi do
kościoła...
:-)

> [...]
> wzajemnie
> uzależniajacych relacjach dzieci-rodzice). Być może ta opowieść jest

No proszę, jaka trafna psychoanaliza - żesz :-)

246. Data: 2008-12-04 14:32:46

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No proszę, jaka trafna psychoanaliza - żesz :-)
Jeśli to, co mówiłaś o matce, bracie, jej śmierci i Waszych relacjach w tym
temacie - to sorry - coś tu jest ostro narąbane po prostu ... Ale nie jestem
pewien, czy jesteś zainteresowana, więc ...

247. Data: 2008-12-04 14:35:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Dec 2008 15:32:46 +0100, Redart napisał(a):

> Jeśli to, co mówiłaś o matce, bracie, jej śmierci i Waszych relacjach w tym
> temacie - to sorry - coś tu jest ostro narąbane po prostu ... Ale nie jestem
> pewien, czy jesteś zainteresowana, więc ...

Ja nie, ale wiele innych osób tutaj pewnie tak - więc pojedź sobie, popuść
wodzy fantazji :-)

248. Data: 2008-12-04 15:27:21

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gh8n9h$eh1$1@news.onet.pl...

> ... a nie zapinajmy o ginekologu, który także jak trzeba, szybko udziela
> konsultacji
> lub współdzieli napady śmiechu ...

No fakt, pominalem to.
Jak szybko do niego pognala i to dokladnie w czasie kiedy byla prowadzona
dyskusja na przedmiotowe tematy.
Pewnie to nie ginekolog tylko wiejski kowal, ktory poza kuciem koni do ryja
i pizdy ludziom zaglada.

> [...]
> wzajemnie
> uzależniajacych relacjach dzieci-rodzice). Być może ta opowieść jest

Wczula sie. Siadla pewnej nocy i wymyslila te bzdurna opowiesc.
Jest bardzo realistyczna, bo i pracowala nad nia dlugo, po to zeby moc ja
czesto wykorzystywac w swoich mitomanskich opowiastkach w stylu
kowala-pizdzielca.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

249. Data: 2008-12-04 15:36:14

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarza rodzinnego :-)
> Mam niezłą obstawe w kazdym aspekcie - ksiadz mieszka w połowie drogi do

O, kolejna proba naciagania mitomanskiego w jej wykonaniu.
Jak bedzie dyskusja o winach, to bedzie pierdolic, ze w jej okolicach jest
idealny klimat i mnostwo winnic, w tym jej, calkiem spora.
Ciekawe czy na tej wsi ten notariusz ma swoje biuro hehehe.

250. Data: 2008-12-04 20:30:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> A medea widziała ją na wolności? Bo ja tylko w towarzystwie ochrony
> osobistej...

Częściowo na wolności, częściowo w bardzo przyjemnej obstawie. Tylko
krótko - około godziny.

> Była grzeczna, kulturalna i nie zauważyłem, żeby była
> samouwielbiona. ;)

To chyba widzieliśmy tę samą osobę. Mam te same wrażenia. :)

Ewa

Literatura
Mulholland Drive
Seks po osiemdziesiątce