Ale to już było? - no to jeszcze raz.

251. Data: 2008-12-04 20:30:51

Temat: Re: Ale to juz bylo? - no to jeszcze raz.
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Medea to najchetniej by jej orala strzelila, bo sama sie spuszcza jak ja
> czyta, wiec nie jest dla mnie zadnym wiarygodnym zrodlem.
> Kolko wzajemnej adoracji.

Odczep się ode mnie.

Ewa

252. Data: 2008-12-04 20:37:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Dec 2008 21:30:51 +0100, medea napisał(a):

> Odczep się ode mnie.
>
> Ewa

Zazdrość (o Ciebie) go zaślepiła, a umie to okazać tylko w jeden, uznawany
tutaj wszak, sposób :->

253. Data: 2008-12-04 20:37:42

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Odczep się ode mnie.

Jak zmienisz podejscie.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

254. Data: 2008-12-04 20:43:15

Od: "Veronika" <v...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> Medea to najchetniej by jej orala strzelila, bo sama sie spuszcza jak ja
> czyta, wiec nie jest dla mnie zadnym wiarygodnym zrodlem.
> Kolko wzajemnej adoracji.

Co Ty klepiesz Bluzgaczku? Zaraz tam kółka wymyślasz.
Medea jest delikatną i grzeczną istotą.
Bardzo, bardzo nie chce się nikomu narazić.
Nawet jeśli ma inne zdanie, to umie nie podpaść.

V-V

255. Data: 2008-12-04 21:41:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Medea jest delikatną i grzeczną istotą.

He he, wbrew pozorom nie jestem aż taka delikatna chyba. ;)

> Bardzo, bardzo nie chce się nikomu narazić.
> Nawet jeśli ma inne zdanie, to umie nie podpaść.

Chyba każdy ma swoje ukryte cele w czytaniu grup dyskusyjnych. Ja uczę
się pokory.
Kiedy czytam niektórych mocno zacietrzewionych, to myślę sobie, że nawet
jeśli się nie zgadzam, to właściwie nie mam żadnej alternatywy do
przedstawienia, poza może zasianiem jakiegoś ziarna wątpliwości. A wcale
nie jestem przekonana, że to najlepsze wyjście, bo sama się z moimi
wątpliwościami męczę. O wiele łatwiej jest być wojującym katolikiem albo
anty-krk.
Można oczywiście rzucać się z pazurami albo obelgami, ale wiem, że sama
często robię głupoty i jakoś zwyczajnie mnie to hamuje.
Wy jesteście tacy idealni?

Ewa

256. Data: 2008-12-04 21:42:49

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> wiem, że sama często robię głupoty[...]

aż często?

gawr

257. Data: 2008-12-04 21:44:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Jak zmienisz podejscie.

Kolejny, który chce zmieniać świat?

Ewa

258. Data: 2008-12-04 21:49:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gawron pisze:

> aż często?

Tak. Np. nie chodzę robić awantur sąsiadowi. :/

Ewa

259. Data: 2008-12-04 21:49:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gawron pisze:

> aż często?

A jeszcze więcej kiedyś robiłam głupot.

Ewa

260. Data: 2008-12-04 21:58:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Dec 2008 22:49:18 +0100, medea napisał(a):

> Tak. Np. nie chodzę robić awantur sąsiadowi. :/
>
> Ewa

No i widzisz: nie zadowolisz nikogo: ja robię awantury - źle, napastliwa
jestem; Ty nie robisz - źle, jakaś taka niezaradna jesteś :-PPP

Literatura
Mulholland Drive
Seks po osiemdziesiątce
I WSZYSTKO JASNE !!!