Alergia na pracę i nie tylko na pracę. :)

1. Data: 2010-09-28 10:45:17

Temat: Alergia na pracę i nie tylko na pracę. :)
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda, że im wyżej alergik mieszka, tym mniej mu szkodzą
pyłki drzew i traw? Pytam, bo przeprowadzka z domu do mieszkania
w bloku na czwartym piętrze poskutkowała zdumiewającą :) poprawą
mego zdrowia zaś przeprowadzka do mieszkania na parterze zwaliła
mnie z nóg. Co więcej -- w tym położonym wyżej mieszkaniu czuję
się znacznie lepiej niż w tym na parterze.

--
^ 750 . . nw 25 27 749

2. Data: 2010-09-28 13:25:02

Temat: Re: Alergia na pracę i nie tylko na pracę. :)
Od: Jarosław K. Grzyb <j...@t...info> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-09-2010 o 12:45:17 Eneuel Leszek Ciszewski

> [...]
> mnie z nóg. Co więcej -- w tym położonym wyżej mieszkaniu czuję
> się znacznie lepiej niż w tym na parterze.

Przechodnie chodząc po chodniku i "szorując" po ziemi unoszą wszystko co
tam leży - a więc pyłki i zarodki grzybów na wysokość około 1,5 m.
Oczywiście wiatr może je unieść znacznie wyżej ale zawsze jest bariera
stężenia na tej wysokości. Tak więc przeprowadzka na pewno pomaga,
teoretycznie już na wysokość I piętra.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
www.testmed.info

3. Data: 2010-09-28 13:42:28

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Jarosław K. Grzyb" op.vjqvj0xl6p3lgb@jaro-pc

> [...]

: stężenia na tej wysokości. Tak więc przeprowadzka na pewno pomaga,
: teoretycznie już na wysokość I piętra.

Dzięki i też życzę zdrowia. :)

--
^ 750 . . nw 25 27 749

4. Data: 2010-09-28 15:02:15

Od: rAzor <l...@k...ue> szukaj wiadomości tego autora

Darz bór! Użytkownik... he he - Eneuel Leszek Ciszewski raczył napisać:
> [...]
> mnie z nóg. Co więcej -- w tym położonym wyżej mieszkaniu czuję
> się znacznie lepiej niż w tym na parterze.

Oczywiście oba mieszkania są zbudowane z tego samego budulca, wykonczone
tymi samymi materiałami, farbami, są identyczne dywany, tapety,
wykładziny, oba zostały pomalowane w tym samym czasie, no i oba są
ulokowane w tej samej okolicy?
--
*...because, this time is all you have...*

5. Data: 2010-09-28 18:28:59

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu pszeprowadziłeś się do czystego wyremontowanego mieszkania,
wysokość nie powinna grać roli, za to pszykleją się nowe dolegliwości,
serduszko, stawy...
Nie pocieszę cię więc, ani nie pszyznam racji.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

6. Data: 2010-09-28 20:21:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Sep 2010 12:45:17 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
> mnie z nóg. Co więcej -- w tym położonym wyżej mieszkaniu czuję
> się znacznie lepiej niż w tym na parterze.

Może po prostu masz lęk niskości, a nie alergię?
;-)

7. Data: 2010-09-28 20:50:28

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" m872oylj0tpk$.10pqlzgolzjmj$....@4...net

> Może po prostu masz lęk niskości, a nie alergię?

Zwykle nie mam. Czasami mam... -- gdy jestem w głębokiej kopalni
nachodzą mnie złe myśli... Ale ma mostach też mnie takowe dopadają. :)

Patrząc na kalendarium pylenia i swoje samopoczucie, widzę
katastrofalny wpływ trawek na moje samopoczucie. :) Ale to
co widzę, nie musi być rzeczywistością. :)

Testy alergologiczne mówią, że na trawki jestem uczulony także. :)

--
^ 750 . . nw 25 27 749

8. Data: 2010-09-28 20:51:30

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" i7tccn$lit$...@n...onet.pl

> [...]
stawy...
> Nie pocieszę cię więc, ani nie pszyznam racji.

Pierwsza przeprowadzka do nowego mieszkania podziałała dobrze,
druga przeprowadzka do innego nowego mieszkania podziałała źle.

--
^ 750 . . nw 25 27 749

9. Data: 2010-09-28 20:52:13

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"rAzor" i7t01n$c5h$...@n...onet.pl

> [...]

samymi materiałami, farbami, są identyczne dywany,
> tapety, wykładziny, oba zostały pomalowane w tym samym czasie, no i oba są

Okolica ta sama -- 400 metrów dzieli oba mieszkania w poziomie.
Reszta chyba ma małe znaczenie. :) (bo ja jestem uczulony
na grzybki czy trawki, nie na cegły lub beton)

Grzybki mam w łazience na suficie -- pleśń.
Ale gdy zaczynałem tu mieszkać -- pleśni nie było. :)

--
^ 750 . . nw 25 27 749
| 740 . .1213 . . 2021 .iy 739
| 730 11 15 en24 26 724
P|l 720 wrzesień'10 16 1819 i . 719
E|/ 710 17 22mk 28 709
F|m 700 10 14 au 699

Skleroterapia pianką - Opinie
Re: zasadność gastroskopii
MRI - gdzie najlepiej w Krakowie? (cross-post)
szczepionki na grype
Pierwsza pomoc - kurs online bądź dobra książka