Alfi przeżył -co z nim zrobią dalej?

21. Data: 2018-04-26 11:09:28

Temat: Re: Alfi przeżył -co z nim zrobią dalej?
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Z miłości? Kobieta potrafi nazwać miłością każde zachowanie które jest w jej
interesie. To się nazywa miłość własna ale nie tłumaczy to sensu rozmnażania.

22. Data: 2018-04-26 11:12:12

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Poza tym może zasiłki na niepełnosprawne dziecko w Anglii są na tyle wysokie że
rodzicom opłaca się walczyć o życie takiego dziecka (wiem, grubo pojechałem)

23. Data: 2018-04-26 11:13:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak już napisałam - z miłości.
Nie znam innych powodów.
I nie rozumiem, dlaczego skupiać się mamy tylko na dzieciach.
Ludzie pewnego autoramentu opuszczają także chorych współmałzonków, rodziców, psy,
koty.
Nie należę do tego rodzaju. Nie wyobrazam sobie pozostawienia bliskich mi istot bez
pomocy, bez miłości, zwłaszcza w zagrożeniu życia czy w chorobie. Nie ma czegoś
takiego w mojej sferze uczuć ani zachowań. Nie potrafię. Nie pojmuję.
Toć na leczenie chorego kota i psa ostatnio wydałam więcej, niż na utrzymanie dla
naszej rodziny na miesiąc. I zrobiłabym dla nich wszystko, co możliwe. A co dopiero,
gdybym muała chore dziecko!

24. Data: 2018-04-26 11:16:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Kobieta potrafi nazwać miłością (...)

No no...
Chyba JEDNAK jeszcze nie wiedziałam, z kim tu rozmawiam.
Widzę, że z tobą nie mam szans w tej ,,dyskusji".
Pas.

25. Data: 2018-04-26 11:55:44

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem że powodem jedzenia jest uczucie głodu. A powodem nocnego odpoczynku jest
uczucie senności. I cały świat jest podporządkowany tylko uczuciom. Powiedz to
swojemu kotu.

26. Data: 2018-04-26 11:58:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-26 o 11:13, i...@g...pl pisze:

> [...]
takiego w mojej
> sferze uczuć ani zachowań. Nie potrafię. Nie pojmuję.

Pewnie, że nie ma.
Pod warunkiem, że to nie Żydzi, uchodźcy, geje, wyznawcy innych religii
i niewierzący. I Niemcy. Nie wolno zapomnieć o Niemcach.
Ale wśród twoich bliskich przecież nie ma takich istot, więc nie masz
się czym przejmować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2018-04-26 12:02:56

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Uczucia są skutkiem nie przyczyną.

28. Data: 2018-04-26 14:47:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 26 kwietnia 2018 12:02:57 UTC+2 użytkownik z...@g...com
napisał:
> Uczucia są skutkiem nie przyczyną.

Ty też jesteś skutkiem a nie przyczyną ;)

http://niezalezna.pl/223636-pielegniarki-przyszly-i-
powiedzialy-wow-alfie-evans-zostanie-przeniesiony-do
-domu
http://niezalezna.pl/223629-tata-alfiego-dziekuje-po
lakom-polska-jest-niesamowita-trudno-mi-uwierzyc-w-t
o-wsparcie
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/ojciec-alfiego-evan
sa-sklada-podziekowania-polska-jest-niesamowita/cyp4
v84
https://wiadomosci.wp.pl/niesamowite-ojciec-alfiego-
evansa-dziekuje-polakom-6245299106899585a

29. Data: 2018-04-26 15:10:17

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę ktoś tu uważa że dzieci są efektem miłości? Że gdyby nie było miłości to by
nie było dzieci?

30. Data: 2018-04-26 16:17:56

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A czy przypadkiem to nie ma gruncie wiary chrześcijańskiej powstawały pomysły
dotyczące zredukowania pożycia płciowego tylko do zadań prokreacyjnych. I zmuszeni
kobiety do rodzenia dzieci poczętych z gwałtu? Aż bucha miłością z tych
chrześcijańskich pomysłów.

Śmieci w głowie
Re: Dobry ...
Dla Pinokia :-)