Alkohol i sen

11. Data: 2010-11-16 07:21:48

Temat: Re: Alkohol i sen
Od: Wangog <W...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-15 16:16, dr Kamil Wypłosz pisze:
> proponuję zacząć od lekarza pierwszego kontaktu i chemia krewki, czyli
> ALAT, kreatynina, lipidogram, glukoza. A jak u szanownego pana z
> ciśnieniem, może po prostu za wysokie i spać nie można?

Bylem ponad 2 lata temu w szpitalu. Tam bardzo dokladnie badali mi krew.
Bylem tez u hematologa i wszystkie wyniki absolutnie w normie.
Cisnienie tez w porzadku. Z zasypianiem na trzezwo, z jakoscia spania na
trzezwo i odpowiednio dlugim snem na trzezwo nie mam problemow. Zreszta
z jakoscia (w sensie ze nie budze sie w nocy) snu po wiekszej ilosci
alkoholu nie mam problemow.
Gdy na trzezwo klade sie kolo 24 to wstaje 8-9.

12. Data: 2010-11-16 07:24:55

Od: małgorzata <małgorzata_surkowicka@nospamwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy na trzezwo klade sie kolo 24 to wstaje 8-9.

możesz mies para-celiaklie i ztąd prblemy z trawieniem alkoholu. Jeśli tak i
będziesz pił to średnia żyncia spada 10-15 lat

jk

13. Data: 2010-11-16 07:26:59

Od: Wangog <W...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Bylem ponad 2 lata temu w szpitalu. Tam bardzo dokladnie badali mi krew.
Bylem tez u hematologa i wszystkie wyniki absolutnie w normie.
Jak juz pisalem - problem ten mam odkad pamietam.

14. Data: 2010-11-16 08:11:03

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-11-2010 08:26, Wangog pisze:

> [...]
> ze nie budze sie w nocy) snu po wiekszej ilosci alkoholu nie mam problemow.

Jeżeli budzisz się zmęczony i chce Ci się dalej spać ale nie możesz, to
znaczy, że Twój sen był złej jakości, były zaburzenia poszczególnych
faz, szczególnie REM itp. Nie wiesz tego oczywiście, bo człowiek nie
jest w stanie ocenić jakości swojego snu kiedy śpi - można to poznać
jedynie po efekcie np. porannym zmęczeniu, niewyspaniu pomimo
odpowiedniej ilości godzin snu itp.

Czyli taka Twoja uroda. Jak już pisałam - za dużo pijesz. Dla uściślenia
- za dużo NA RAZ i za dużo jak na możliwości Twojego organizmu.

Pewna część ludzkiej populacji po prostu źle znosi większe jednorazowe
dawki alkoholu i to "źle" to cała gama nieprzyjemnych objawów.
To mogą być sensacje żołądkowe (miałam na studiach koleżankę, która
zanim zdążyła się lekko wstawić zaczynała rzygać jak kot, co spowodowało
że ok. 3 roku była już całkowitą abstynentką i zwykle jedyną trzeźwą
osobą na imprezach), ciężkie, długotrwałe kace, migreny, kłopoty ze snem
i wiele innych.

Może warto pamiętać, że alkohol jest dla organizmu trucizną.
Słabą, ale w organizmie przekształcaną w aldehyd octowy, któy jest
bardziej toksyczny od alkoholu (to ten aldehyd jest odpowiedzialny m.in.
za odwodnienie, czyli kaca ale także za kłopoty ze snem - alkohol
usypia, aldehyd octowy zaburza sen).

Tak więc jeżeli Twój organizm sobie na jakimś etapie z tą trucizną nie
radzi, to musisz się z tym pogodzić i ograniczyć trucie.
Wyjdzie Ci tylko na zdrowie.

--
Maddy

15. Data: 2010-11-16 19:03:28

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Domino Jachaś napisał:

> ale z ciebie pedzio

pedziuchna jakich mało

16. Data: 2010-11-16 19:04:24

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tułmacz napisał:

> polecam dobrego homeopate. Mojemu partnerowi w identycznym przypadku
> pomoglo
>
> jk

Od kiedy jesteś gejem? To bardzo ważne pytanie.

Re: piersi
Żaden magnez na mnie nie działa. Co zrobić?
czy wiecie że...
Jak działają antydepresanty?
Aparat do napromieniowań UV?