Re: Amfetamina - Jak dziala ?

Data: 2002-02-20 12:59:28
Temat: Re: Amfetamina - Jak dziala ?
Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

Borys wrote:
> To jest skutek brania, a ja chce znac DZIALANIE NA ORGANIZM

Definicja narkotyku: narkotyk to substancja znajdujaca sie na liscie
narkotykow.

Kiedys amfetamine mozna bylo w polsce kupic w aptece bez recepty jako
lekki srodek pobudzajacy, tak jak teraz tabletki z kofeina. Zaradni
studenci z tamtego okresy wiedzac o jej wplywie na pamiec kuli wlasnie
biorac amfetamine.
Odpowiedz z cyklu:"nie bierz bo cie zabije i juz" zalatuje koltunstwem i
histeria

Co do dzialania to jest dosc zlozone.
Glownie dziala przez nasilenie uwalniania noradrenaliny i dopaminy z
zakonczen nerwowych, ale rowniez dziala poprzez nasilenie transmisji
serotonergicznej.
--
Pozdrowionka
__